GwnHugo Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Ik vroeg me af of chinatown wars het geld waard is. Ik heb namelijk wel al een ds maar ik krijg van iedereen negatieve reacties over t spel? wat denken jullie, Kope? Reageren
Cylas Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) Ik zat ook te twijfelen of ik het wel zou kopen door al die slechte reacties. Maar ik kocht het toch en HET IS ECHT EEN HEEL GOED SPELLETJE. het was zelfs boven verwachting. Ik zeg kopen maar wacht nog op meer reacties en kijk niet alleen naar mij. Cylas Bewerkt: 25 maart 2009 door Cylas Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Ik leen nu even de ds van mijn moeder. (die had hem voor brain training ). Voor zover ik weet zijn er niet zoveel spellen voor rond de 18 die echt goed zijn op de ds. Ik zou in ieder geval nooit mario spelen ofzo. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 China town wars lijkt niet zo leuk. Maar het is best wel leuk als je het speelt. Auto stelen doe je met het pennetje schieten en rijden met de knopjes. Je kan heel makkelijk geld verdienen door drugsdealen dit is ook heel makkelijk. De cutscenes zijn wat cartoonachtig en aan wapens kan je ook makkelijk komen. Het afschudden van politie is redelijk makkelijk het systeem is wel verandert. missies verschillen wel veel. Het autorijden is wel moeilijk. :s Maar er zijn veel safehouses. Maar toch is het wel leuk. Reageren
kevinbro Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) China town wars lijkt niet zo leuk.Maar het is best wel leuk als je het speelt. Auto stelen doe je met het pennetje schieten en rijden met de knopjes. Je kan heel makkelijk geld verdienen door drugsdealen dit is ook heel makkelijk. De cutscenes zijn wat cartoonachtig en aan wapens kan je ook makkelijk komen. Het afschudden van politie is redelijk makkelijk het systeem is wel verandert. missies verschillen wel veel. Het autorijden is wel moeilijk. :s Maar er zijn veel safehouses. Maar toch is het wel leuk. 1 Auto stelen doe je met knopjes. 2 Het afschudden van politie is makkelijk met 2/3 sterren of minder ja. 3 Het autorijden is vet makkelijk met een goed bestuurbare en snelle auto. EDIT: Ik raad dit spel aan en ik geef het een 9/10 als cijfer. Bewerkt: 25 maart 2009 door kevinbro Reageren
mircer Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) het is groot,niet lekijk super leuk ik geef het een 9.2 ik zal zeggen kope Bewerkt: 25 maart 2009 door mircer Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Het is voor de ds het spel met de meeste functie's denk ik heel veel afwisseling leuke missie's ik vind het zeker geld waard ik ben zeer verslaafd Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 mwa...het is wel fatsoenlijk voor een DS-game. Alleen vind ik het ook niet echt een game waarvan je zegt: WAUWIE In het begin lijkt het vet, al die nieuwe functies, maar na een tijdje worden die heel normaal en besef je pas dat je een game speelt die je al twaalf delen lang speelt en waar voorderest weinig verandering is doorgebracht. Dat wil niet meteen zeggen dat dit een slechte game is, het is wel een leuke game, maar zooo geweldig vind ik deze game nou ook weer niet. Apple-Mac Reageren
woveriene Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik vind het zijn geld waard Reageren
ssheretic Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik denk dat dit zeker zo'n spel is die je na het uitspelen nog wel eens uit de kast haalt, er zijn naast de missies nog heel veel andere dingen te beleven. Het richten met wapens is soms van stroef, voor de rest is alles goed doordacht en vooral soms uitdagend. Het geeft altijd een goed gevoel om in een snelle race-car te stappen en door het verkeer te crossen, alleen is het soms balen dat je na een bocht net per ongeluk een politieauto aantikt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.