joshoon Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Hey, Ik heb sinds een korte tijd de Samsung SyncMaster T220. En ik zie net dat ik er een paar kleine spettertjes op heb zitten (Denk door praten enz) Nu zat er bij het beeldscherm een blauw doekje, alleen begreep ik de engelse tekst op het papiertje die erbij zat niet helemaal En helaas heb ik dat papiertje niet meer . Nu is mijn vraag. Hoe kan ik het beste nu mijn beeldscherm schoonmaken met het blauwe doekje? Want op dat papiertje stond wel een fototje dat het doekje werd nat gespoten met een plantensproeier. Alleen ik weet niet wat ze daar nou mee bedoelt hebben, of dat nou wel moet, of juist niet. Weet iemand dit? Harstikke bedankt. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) Je kunt ook gewoon schoonmaakmiddel pakken die je ook gebruikt om ruiten schoon te maken. En dan met blauwe doekje o.i.d schoonmaken. Bewerkt: 25 maart 2009 door TaartJJ~! Reageren
joshoon Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) Je kunt ook gewoon schoonmaakmiddel pakken die je ook gebruikt om ruiten schoon te maken.En dan met blauwe doekje o.i.d schoonmaken. Je mag geen chemicaliën gebruiken op het scherm. En het spul wat je ook voor de ruiten gebruikt, lijkt me wel erg agressief spul, vooral voor een beeldscherm whahah. Bewerkt: 25 maart 2009 door joshoon Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Gewoon een washandje o.i.d., een beetje nat maken en over je scherm heen vrijven. Het is echt niet zo dat je persé die blauwe doek nodig hebt. Ik doe het ook altijd met een washandje en een beetje water. Reageren
joshoon Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Gewoon een washandje o.i.d., een beetje nat maken en over je scherm heen vrijven. Het is echt niet zo dat je persé die blauwe doek nodig hebt. Ik doe het ook altijd met een washandje en een beetje water. Mijn moeder heeft best wel wat verstand hiervan, en zei ook van de reactie van TaartJJ dat ruitenschoonmaakmiddel je NIET moet doen. Ze zegt ook gewoon dat blauwe doekje gebruiken, en die een beetje nat maken met plantensproeier. En schoonmaken met rondjes, niet heen en weer wrijven. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 (bewerkt) Oh kutd, ik dacht dat het over een telefoon ging =.= Nou ja, excuses Dat krijg ik ervan als ik laat reageer Ik gebruik het volgende om mijn LG schoon te maken: Bewerkt: 26 maart 2009 door TaartJJ~! Reageren
xgaming Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik gebruik een soort van tissue's speciaal voor je beeldscherm. Klik Kostte 2 jaar terug 3 of 4 euro, niet echt bijster veel voor 100 van die doekjes Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 misschien handig: toen mn vader bij zn Becker navigatie er ramenschoonmaakspul op spoot kwam dat spul erin en kon je de navigatie weggooien. misschien kwam dit doordat het een touchscreen is maar ik zou eerst op het doekje en dan op de monitor. Reageren
joshoon Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Oh kutd, ik dacht dat het over een telefoon ging =.=Nou ja, excuses Dat krijg ik ervan als ik laat reageer Ik gebruik het volgende om mijn LG schoon te maken: Zijn ook chemicaliën. Ik denk dat daar de rand niet goed tegen kan. Iik heb vandaag het blauwe doekje een beetje vochtig gemaakt. En het werkt super! Me beeldscherm is weer spik en span Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 zelf gebruik ik deze om mijn Samsung LE26R81B en Acer Al1511 schoon te houden bevalt prima gebruik geen spullen die er niet voor gemaakt zijn, het liefst ook geen water (ik weet niet of mensen het weten maar tft schermen vinden water over het algemeen niet zo prettig ) in principe kan het wel als het maar NIET te veel is en zorg wel dat het dat doekie dan wel goed uitwringt. Reageren
joshoon Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 zelf gebruik ik deze om mijn Samsung LE26R81B en Acer Al1511 schoon te houden bevalt primagebruik geen spullen die er niet voor gemaakt zijn, het liefst ook geen water (ik weet niet of mensen het weten maar tft schermen vinden water over het algemeen niet zo prettig ) in principe kan het wel als het maar NIET te veel is en zorg wel dat het dat doekie dan wel goed uitwringt. Op het gebruiksaanwijzing van dit scherm stond dat je het doekje met vervijnt water moest schoonmaken. Dus met een plantensproeier een beetje het doekje vochtig maken. (dus niet zo overdreven dat je het moet uitwringen ) Chemicalïen mogen er niet op, dus ook niet cleaners enz. Ik denk dat dit speciaal is ook om de rand. Alles is ook erg krasgevoelig, e ik heb ook gelezen dat de design minder mooi kan worden door cleaners of andere middelen. Dus in het vervolg maak ik gewoon het bijgeleverde doekje (Wat speciaal is gemaakt voor dit scherm) een beetje vochtig met een plantensproeier. Dit heeft namelijk echt heel goed geholpen Reageren
.NightFlower Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Ik heb sinds kort ook zo'n plat beeldscherm, maar verder geen apart doekje erbij gekregen. Kan je het ook schoonmaken met een keukenrol? Of moet het iets zachters zijn? Reageren
joshoon Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Ik heb sinds kort ook zo'n plat beeldscherm, maar verder geen apart doekje erbij gekregen. Kan je het ook schoonmaken met een keukenrol? Of moet het iets zachters zijn? Me moeder maakte eerst voor dat ik deze had altijd een doekje een heel klein beetje nat (een zacht doekje) Daarmee maakte ze het scherm een beetje nat zegmaar, en dan ging ze er met WC papier of keukenrol overheen om het droog te maken, werkte ook wel goed opzich Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.