Rickyboy30 Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Wie heeft voor mij een goede strategy game ( het liefst van de middeleeuwen enzo ) waarbij je je eigen stad moet bouwen en tegen andere moet vechten ( zoals in Settlers ? ) alvast bedankt ( de game hoeft nog niet uit te zijn ) !
wupie Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 wat dacht je van de settlers of van age of empires want dat zijn volgens mij de beste strategie spellen en volgens mij ook niet zo duur
Rickyboy30 Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 wat dacht je van de settlers of van age of empires want dat zijn volgens mij de beste strategie spellen en volgens mij ook niet zo duur prijs doet er niet toe settlers heb ik al:D geweldig! miss dat ik age of empires ff uit ga proberen
Rickyboy30 Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) misschien stronghold? oowjah! ook een hele goeie! die heb ik vroegâh nog gespeeld . !!! maarja, ik ben nu ff bezig dan met settlers en Age of Empires speel ik eerst die ff uit, daarna stronghold EDIT: Anno 1701 ? http://nl.wikipedia.org/wiki/Anno_1701 EDIT 2: waaauuwiee! heb me ff een goede game gevonden ( die voldoet aan mijn eisen! ) http://www.grandages.com/us/ Bewerkt: 25 maart 2009 door Rickyboy30
Basssss Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Age of Empires is inderdaad een goede keus, maar dan moet je voor de Middeleeuwen wel deel II nemen. Het eerste deel is namelijk Romeinse Tijd en het derde deel is in de tijd van de Nieuwe Wereld. Daarnaast nog één, een spelletje van dezelfde makers als van The Settlers; Cultures. Deel 2 ligt meer op het vechten, maar toch nog niet op 100%. Bij beide versies gaat het erom om een dorpje te bouwen en je bewoners tevreden te stellen, elke bewoner kun je apart besturen. Maar vaak doen ze gewoon automatisch hun werk. Wel leuk om te proberen, ze liggen voor enorm goedkope prijsjes in de winkel. Of ze liggen er niet meer. EDIT: Anno 1701 ? http://nl.wikipedia.org/wiki/Anno_1701 Dat speelt zich af in 1701, de Middeleeuwen eindigden in 1500.
Rickyboy30 Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Of misschien Command & Conquer? lol xD heb ik al nou en, ik bedoel ROND de tijd van de middeleeuwen, gewoon een oude sfeer (A). enne, ooit gehoord van dowloaden ? :$ :$ :$
NickyHendriks Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Wat dacht je van Rise of Nations? Daarin kun je kiezen tussen Oertijd tot iets over heden. Dit lijkt een beetje qua speelmanier op AoE. En ze hebben ook nog Rise of Nations:Rise of Legends. Dit spel is volledig fantasie. Alleen heb je hierbij geen tijd. Dus geen middeleeuwen en geen toekomst.
Rickyboy30 Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Wat dacht je van Rise of Nations? Daarin kun je kiezen tussen Oertijd tot iets over heden. Dit lijkt een beetje qua speelmanier op AoE. En ze hebben ook nog Rise of Nations:Rise of Legends. Dit spel is volledig fantasie. Alleen heb je hierbij geen tijd. Dus geen middeleeuwen en geen toekomst. leuk, maar nee bedankt! vind de graphics beetje onder het standaard shizzle.
Torritor Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Of misschien Command & Conquer? lol xD heb ik al nou en, ik bedoel ROND de tijd van de middeleeuwen, gewoon een oude sfeer (A). enne, ooit gehoord van dowloaden ? :$ :$ :$ Jawel! Maar ik had je bericht te snel gelezen.
S-te-Fan Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 (bewerkt) Duidelijk: Medieval II: Total War Of natuurlijk Empire: Total War. Dat speelt zich af in 1701, de Middeleeuwen eindigden in 1500. Correctie: De middeleeuwen eindigen in 1453 (val van Constantinopel en het Byzantijnse Rijk). Bewerkt: 26 maart 2009 door stefaneke
Revolution-Designer Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Empire Earth is ook een leuke strategy game. Het bijzondere aan deze game is, is dat je in de prehistorie begint en langzamerhand door de tijd gaat. Je eindigt in de verre toekomst. Zo kun je dus ook missies doen in en rond de middeleeuwen. Als je voor deze game kiest zou ik wel voor deel 2 kiezen, deel 1 is namelijk oud en 3 is slecht. Deel 3 heeft namelijk ten eerste een super PC nodig en daarbij is er ook weinig te zien. Succes met je keuze! Grtz RD
yuso999 Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Te veel van die RTS games om op te noemen: Universe at War Command & Conquer serie Empire: Total War Medieval 1-2 total war Rome total war StarCraft 1 en 2 Warcraft serie WorldShift Imperial glory Age of Empires dune 1 en 2 Earth 2140 -2150 Total Annihilation WarHammer 40k serie Star Wars Rebellion sins of a solar empire stronghold serie star wars empire at war lord of the rings serie Empire Earth serie Knight of Merchants Company Of Heroes Blitzkrieg
Recommended Posts