Jump to content

Poll: het Koningshuis

Het Koningshuis, wat moeten we ermee?   

91 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij dat er met het Koningshuis moet gebeuren?

• Weg ermee, Republiek te boven.
      40
    • Ze mogen van mij wel weg.
      16
    • Ik vind het zo wel goed.
      20
    • Het Koningshuis MOET blijven!
      13

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

kostenkoningshuis.png

Bron: Wikipedia.org

Die kosten vallen volgens mij nog reuze mee, aangezien prins Bernard en prinses Juliana en prins Claus al niet meer leven zijn de kosten dus ook niet veel hoger geworden. De kosten zijn te laag om het als staat daadwerkelijk voor een goed iets te gebruiken.

Bewerkt: door -->nick<--
  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nissan

14

• -->nick<--

11

• De Stofzuiger

8

• Sa_bulldog

5

Geplaatst:

Het is wel x1000 he, dus iets van 6 miljoen euro, daarboven komt ook nog eens alle kosten voor het paleis, en dat is ruim 120 miljoen euro per jaar.

Gaat mij iets te ver.

Geplaatst:

€120.000.000 voor het paleis? Wat doen ze dan wel niet,elke maand alles opnieuw verven,nieuwe vloeren,nieuwe inrichting e.d.?

Geplaatst:
Het is wel x1000 he, dus iets van 6 miljoen euro, daarboven komt ook nog eens alle kosten voor het paleis, en dat is ruim 120 miljoen euro per jaar.

Gaat mij iets te ver.

Waarom gaat het iedereen te ver. Wat maakt het nou uit wat ze er mee doen ook al kopen ze de hele dag ijsjes als jullie zoveel geld zouden hebben en er in omkomen dan zou je dat vast en zeker ook wel doen. Daarbij zijn hun de belangrijkste familie van Nederland. Ook verdienen hun het voor een groot deel zelf door de werkzaamheden wat ze moeten doen. Hun Vrijheid en heel hun leven is beperkt. Dan zou ik ook wel zo veel geld willen als je niet ''normaal'' kan leven. Daarnaast denk eens aan de voetballers enzovoort. DAT vind ik pas onzin op een bal trappen in een netjes en dan zoveel geld verdienen. Dan kan je nog meer werkzaamheden enzovoort opnoemen waarbij er absurd veel geld word uitgegeven. Ik vind dus ook dat de koningshuis niet het belangrijkste is als het gaat om waste money

Geplaatst: (bewerkt)

Gaat mij iets te ver.

Waarom gaat het iedereen te ver. Wat maakt het nou uit wat ze er mee doen ook al kopen ze de hele dag ijsjes als jullie zoveel geld zouden hebben en er in omkomen dan zou je dat vast en zeker ook wel doen.

Het zijn belastingcenten, en die belastingcentjes kunnen ze net zogoed aan andere nuttige dingen besteden, geld is heel erg belangrijk, en het is ook belangrijk waar alles na toe gaat.

In andere woorden, de Nederlanders betalen dat leuke jaarlijkse wintersport vakantie van onze koninklijke familie, en alle andere geld wat daar binnenstroomt, wordt betaald door de Nederlandse inwoners, daarom ga ik er niet mee akkoord.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Geplaatst:

Gaat mij iets te ver.

Ik vraag me ten eerste af wat er wel niet allemaal in Huis ter Bosch maar goed. Als ik mij niet vergis hoorde ik ongeveer 1 a 2 maand geleden nog iets over dat ze de regering ook nie meer van plan was dat te betalen. Ik zal even nakijken of ik dit nog weer kan vinden. ^_^

Geplaatst:
Het pant zelf én de sta-grond moet betaald worden he. Dus dat geldbedrag staat zo wel goed.

Bedoel je aankoop? Dat is maar eenmalig.

Geplaatst:

Dat Paleis is van helemaal niemand, daardoor kan de Regering er huur voor vragen, daarnaast moet de standgrond maandelijks betaald worden.

Geplaatst:

Leuk met ons geld op vakantie gaan!, inpreciepe betalen wij gewoon voor hun vakantie! belachelijk gewoon, mijpart mag het weg....

Geplaatst:
Leuk met ons geld op vakantie gaan!, inpreciepe betalen wij gewoon voor hun vakantie! belachelijk gewoon, mijpart mag het weg....

Eigenlijk is het, wij betalen hun inkomen. Hun betalen hun vakantie ^_^

Geplaatst:

Doe niet moeilijk :7 . En als ze hun pensioen maken gaan ze lekker de rest van hun leven in een luxe Slot wonen en voor de rest van het leven een privé luilekkerlandje hebben. Onzin is het. Laat ze werken voor hun geld. Dat moeten wij ook.

Geplaatst:

Ik vind dat onze koning een beetje bij Nederland hoort. En we hebben genoeg inwoners om er niets van te merken dat het koninklijk huis geld kost.

Geplaatst:

Ik vind dit Kabinet veel slechter dan het Koningshuis. Van mij mag Allexander snel ook wel snel komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...