Basssss Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 (bewerkt) public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(IsPlayerInVehicle(playerid,520)) { AttachObjectToPlayer(CreateObject(1683,0,0,0,0,0,0),playerid,0,0,0,0,0,0); return 1; } return 0; } Ik wil dat als iemand een Hydra instapt er een object verschijnt. Maar het probleem is dat het object helemaal niet tevoorschijn komt. Alvast bedankt. Bewerkt: 26 maart 2009 door Basssss Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ja, zo gaat het dus nooit werken new mijnobject; mijnobject = CreateObject(...); AttachObjectToPlayer(mijnobject, playerid, ...); Reageren
Basssss Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Lol, dan is $NeoSyb$ heel stout. Maar ik heb nu dit, maar het werkt nog steeds niet? new Testobject; public OnGameModeInit() { SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0,1888.6649,-2445.6621,13.5391,193.3302,0,0,0,0,0,0); CreateVehicle(520,1912.2494,-2447.3723,13.5391,212.6366,0,0,30); Testobject = CreateObject(1683,0,0,0,0,0,0); return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(IsPlayerInVehicle(playerid,520)) { AttachObjectToPlayer(Testobject,playerid,0,0,0,0,0,0); return 1; } return 0; } Reageren
Sandra Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 if(IsPlayerInVehicle(playerid,520)) { Dit klopt niet: Zoals je het nu hebt, kijkt de functie of je in het 520e voertuig zit. De "IsPlayerInVehicle" wil het voertuigID weten, niet het modelID. Dus óf je moet het voertuig aan een variable stoppen, of je moet de functie "GetVehicleModel(vehicleID);" gebruiken. En je kan ook beter OnPlayerStateChange gebruiken in plaats van OnPlayerEnterVehicle. public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate== PLAYER_STATE_DRIVER) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 520) { AttachObjectToPlayer(Testobject,playerid,0,0,0,0,0,0); } } return 1; } Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.