Jump to content

call of duty 4 modern warfare online probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik probeer online te spele maar meeste servers gebruiken de 1.7 patch ik die dowloade heb ze nu allemaal 1.4 1.5 1.6 1.7,maar probeer nog een keer zegt ie weer:error server runs on patch 1.7 en als ik in het menu kijk geeft ie aan da het versie1.656 ofzo iets is, hb pgeprobeer opnieuw die patch te instaleren maar zegt da ik hem al heb. hoe kan ik online spele

alvast bedankt :tu:

Bewerkt: door gtaonline
Geplaatst:
De server is waarschijnlijk nog niet geupdated.

maar mijn vriend lukt het wel misschien is er iets miss met mijn versie

Geplaatst:

en ng een vraag voor de COD mensen ik hb nu caal of duty 5. en wil een online account maken , er staat:'create online profile' tik ik een naam in.druk ik oke en er staat dan jou need a onle profile to play online. druk ik weer ok krijg ik weer create online profile en dat is de hele tijd

• 4 maanden later...
Geplaatst:
ik probeer online te spele maar meeste servers gebruiken de 1.7 patch ik die dowloade heb ze nu allemaal 1.4 1.5 1.6 1.7,maar probeer nog een keer zegt ie weer:error server runs on patch 1.7 en als ik in het menu kijk geeft ie aan da het versie1.656 ofzo iets is, hb pgeprobeer opnieuw die patch te instaleren maar zegt da ik hem al heb. hoe kan ik online spele

Oehhh, hetzelfde probleem gehad. Bij mij werkte dit:

1. Opnieuw installeren

2. Patch 1.6 installeren

3. Patch 1.7 installeren

Dan zal het wel moeten werken, want alle servers draaien tegenwoordig op v1.7. ;) Bij mij werkte het iig wel. :D

Geplaatst: (bewerkt)
en ng een vraag voor de COD mensen ik hb nu caal of duty 5. en wil een online account maken , er staat:'create online profile' tik ik een naam in.druk ik oke en er staat dan jou need a onle profile to play online. druk ik weer ok krijg ik weer create online profile en dat is de hele tijd

druk op Select online profile, klik op new verzin een naam tussen 4 en 12 karakters lang, en dan hoort ie et gwoon te doen

( ps. als je dat gedaan heb zie je dan bovenaan je scherm offline of online, staat ie op offline, dan is er wat mis met de connectie tussen jou en de cod5 account server, staat ie op online , dan kan je gewoon online spelen... )

Bewerkt: door commando

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...