Venzio Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik zoek een leerzaam PHP Boek, geen kant-en-klare zooi, maar wat ik eigenlijk zelf kan maken, zoals een Nieuwssysteem. Reageren
Beagle Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Kijk eens op Bol.com. Ik heb zelf >deze<, en ben er wel tevreden over. Word goed uitgelegd, +word uitgelegd hoe je een "nieuwssysteem" maakt (nieuwartikelen mét reacties). Reageren
Venzio Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik keek zelf een beetje naar deze, is dat iets denken jullie? Reageren
Fedmas Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Hey, Ik heb deze: Webdesign met PHP5 Wordt vanalles uitgelegt, ook basis html etc. Fedmas Reageren
Venzio Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Kijk eens op Bol.com. Ik heb zelf >deze<, en ben er wel tevreden over. Word goed uitgelegd, +word uitgelegd hoe je een "nieuwssysteem" maakt (nieuwartikelen mét reacties). Ik ga naar Etten-Leur en ik kijk even of ze hem daar hebben, staat op de site van de Bruna wel.. En dan kijk ik er even in, en neem ik hem misschien mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.