Jump to content

Hoe jat ik een tank?


Strider

Recommended Posts

Gewoon met de cheat PANZER. PAS WEL OP: je savegame gaat naar de maan! Je kunt Vice City dan niet meer voor 100% uitspelen!! :(

savegame naar de maan???

als je de 100% dowload op gtagames.nl eh als je cheats gebruikt en dan slaat ge u spel op is dat dan weg??????????

Link to comment
Delen op andere websites

Tussen de spelfouten door zie ik iets van een vraag...

Jos2 wil zeggen dat cheats er voor zorgen dat je het spel niet meer 100% uit kunt spelen (nadat je GTA VC 100% hebt uitgespeeld hoeft dit geen probleem te zijn, maar enkele cheats zijn niet ongedaan te maken).

Link to comment
Delen op andere websites

Een kleine verbetering is misschien dat het er 90 zijn. Dan is die al mogelijk op de legerbasis. Een andere manier om een tank te krijgen is 6 wanted sterren halen, óf met de missie Sir, Yes Sir! de tank naar je eigen garage te brengen, daar vervolgens hem in brand te steken met een flamethrower. En zoals MrKookie zei, doe wel een politiepak aan, want aan een leger M4's ontkom je niet zo snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon de code PANZER intypen dan krijg je er een en het enige dat ik weet over dat gedoe met je savegame is dat je je game NOOIT mag opslaan bij die ijsjesfabriek cherry poppers ofzo iets ;)

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...