Jump to content

Zouw ik GTA IV kopen voor PC?


Crappy-Apple

Recommended Posts

Ik had een test gedaan en dit is het resultaat

graph_all_3.gif

Wat denk je ?

dat betekent dat jouw computer de test gehaald heeft

dus je kan hem kopen want hij doet het op jouw pc

Ja maar hij hij heeft het gehaald met iets over de min. req. dus hij gaat waarschijnlijk heel traag

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je even je systeem componenten posten. Met name de processor, de videokaart en het RAM is heel erg belangrijk voor GTA IV.

Je kunt je specs vinden door te drukken op start - uitvoeren. Dan typ je in "dxdiag" (zonder ""). Je krijgt dan een overzicht van je computer. Post hier dan even welke processor je hebt, en hoeveel geheugen je hebt. Druk ook even op het tabblad beeldscherm om te kijken welke videokaart je hebt, en post dat ook. Let ook op het videogeheugen wat erg belangrijk is voor GTA IV.

De site waarop jij hebt gekeken of GTA IV het doet is namelijk niet echt te vertrouwen, en zit er vaak naast. Wij kunnen precies vertellen of GTA IV het doet, en of het lekker zal lopen.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je even je systeem componenten posten. Met name de processor, de videokaart en het RAM is heel erg belangrijk voor GTA IV.

Je kunt je specs vinden door te drukken op start - uitvoeren. Dan typ je in "dxdiag" (zonder ""). Je krijgt dan een overzicht van je computer. Post hier dan even welke processor je hebt, en hoeveel geheugen je hebt. Druk ook even op het tabblad beeldscherm om te kijken welke videokaart je hebt, en post dat ook. Let ook op het videogeheugen wat erg belangrijk is voor GTA IV.

De site waarop jij hebt gekeken of GTA IV het doet is namelijk niet echt te vertrouwen, en zit er vaak naast. Wij kunnen precies vertellen of GTA IV het doet, en of het lekker zal lopen.

hoe kun je dat vinden bij vista?

Edit: zelf gevonden ^^

Bewerkt: door FayaPonDem
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je even je systeem componenten posten. Met name de processor, de videokaart en het RAM is heel erg belangrijk voor GTA IV.

Je kunt je specs vinden door te drukken op start - uitvoeren. Dan typ je in "dxdiag" (zonder ""). Je krijgt dan een overzicht van je computer. Post hier dan even welke processor je hebt, en hoeveel geheugen je hebt. Druk ook even op het tabblad beeldscherm om te kijken welke videokaart je hebt, en post dat ook. Let ook op het videogeheugen wat erg belangrijk is voor GTA IV.

De site waarop jij hebt gekeken of GTA IV het doet is namelijk niet echt te vertrouwen, en zit er vaak naast. Wij kunnen precies vertellen of GTA IV het doet, en of het lekker zal lopen.

2rnk3uc.png

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een test gedaan en dit is het resultaat

Wat denk je ?

Ik heb precies hetzelfde resultaat en kan hem zonder lag spelen op de volgende settings:

Can You Run It resulaten zijn heel erg onbetrouwbaar , mijn Core 2 Quad + NVIDIA 9800GT heeft ook die waarde als ik hem standaard geklokt heb.

@FayaPonDem

Bewerkt: door TaartJJ~!
Link to comment
Delen op andere websites

@ taart: wat doe je moeilijk? als je in het zoekvlak in het menu start gewoon dxdiag typt en op enter klikt, kom je er ook.

@ ikt: De processor draait op 2.6 Ghz

@ Crazy-apple: Je kunt denk ik op low spelen. Ik heb dezelfde processor als jij en een 8800GTS (beter) en speel met textures op medium, shadow high, reflect medium, de rest op low. drawdistance op 5 :7 , detail distance op 100, shadow op 8 ofzo. En soepel.

Link to comment
Delen op andere websites

thx, als het niet geeft zl ik ff me resultaten posten, kunnen jullie dan ff zeggen of ik IV behoorlijk zal kunnen draaien?

volgens die site moet dat net lukken.

Time of this report: 3/26/2009, 14:48:36

Machine name: PC_VAN_GEBRUIKE

Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080917-1612)

Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)

System Manufacturer: Packard Bell BV

System Model: EasyNote MB85

BIOS: Ver 1.00PARTTBL

Processor: Intel® Core2 Duo CPU T7500 @ 2.20GHz (2 CPUs), ~2.2GHz

Memory: 3062MB RAM

Page File: 1062MB used, 5261MB available

Windows Dir: C:\Windows

DirectX Version: DirectX 10

DX Setup Parameters: Not found

DxDiag Version: 6.00.6001.18000 32bit Unicode

Card name: NVIDIA GeForce 8600M GS

Manufacturer: NVIDIA

Chip type: GeForce 8600M GS

DAC type: Integrated RAMDAC

Device Key: Enum\PCI\VEN_10DE&DEV_0425&SUBSYS_C1041631&REV_A1

Display Memory: 1772 MB

Dedicated Memory: 497 MB

Shared Memory: 1275 MB

Current Mode: 1280 x 800 (32 bit) (60Hz)

Monitor: Algemeen PnP-beeldscherm

Driver Name: nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll

Driver Version: 7.15.0011.5654 (English)

DDI Version: 10

Driver Attributes: Final Retail

Driver Date/Size: 8/16/2007 21:19:00, 5038080 bytes

WHQL Logo'd: Yes

(laptop)

Bewerkt: door FayaPonDem
Link to comment
Delen op andere websites

Aha, een laptop.

Naja, GTA IV zal wel draaien op mega low. Niet echt een geweldige processor en videokaart. Laptops zijn ook eigenlijk niet gemaakt op erop te gamen, maar het lukt denk ik wel. :Y maar op low, en verwacht dus geen heel mooie graphics.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...