megamandi Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 het laden van een nieuw spel blijft steken bij 90 % had gedongread naar v1 anders werkte het niet zogezegt hier de site:GTA 007 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Er staat dat je PERSE V1 moet hebben. Downgraden zal dus niet werken voor zover ik weet en kan lezen. Ik zal even de readme lezen. Volg je wel alles volgens de readme? En dan ook op goede volgorde? Probeer zoveel mogelijk informatie te geven Reageren
megamandi Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Er staat dat je PERSE V1 moet hebben. Downgraden zal dus niet werken voor zover ik weet en kan lezen. Ik zal even de readme lezen. Volg je wel alles volgens de readme? En dan ook op goede volgorde? Probeer zoveel mogelijk informatie te geven Ja !! ik heb alles gaedaan wat er stond!! probeer jij anders de mod is? en ik heb wel vista help!!! Reageren
megamandi Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Heb je wel V1? ik heb gedowngread! Reageren
Gtaforums Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 heb je ook de V1 files gedownload? (main en script) Reageren
Aad Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 het laden van een nieuw spel blijft steken bij 90 %had gedongread naar v1 anders werkte het niet zogezegt hier de site:GTA 007 als het blijft steken op 90% is het vaak iets met je models of colfiles, kijk eens naar je models folder of deze niet op alleen lezen staan en kijk of de mod wel goed is geinstalleerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.