-DCG-Johan Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 ik zit in MTA ik wil ingame gaan en dan krijg ik dit: Plaatje wat moet ik nu doen ? Reageren
X-Zero Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 hij heeft de wapens niet gekopieeerd...gebruik jij mods???daar kan het aan liggen of ga eens kijken bij stunt mischien heb jij dat niet bij daar. Reageren
Arjen Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 Ga naar de Vice City directory. Daar staan 3 bestanden: - weapon.mta - weapon.dat - weapon.original Je delete weapon.dat en je veranderd weapon.original in weapon.dat. Done! Reageren
-DCG-Johan Geplaatst: 11 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Ga naar de Vice City directory. Daar staan 3 bestanden:- weapon.mta - weapon.dat - weapon.original Je delete weapon.dat en je veranderd weapon.original in weapon.dat. Done! Dank je Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Ga naar de Vice City directory. Daar staan 3 bestanden:- weapon.mta - weapon.dat - weapon.original Je delete weapon.dat en je veranderd weapon.original in weapon.dat. Done! hij eranderd dan weer in weapon.orginal Reageren
Arjen Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 hij eranderd dan weer in weapon.orginal Kan niet, tenzij je hem verkeerd wijzigt. Je moet het bestandje selecteren, op F2 drukken, weapon.dat typen, en op Enter drukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.