gtafreakje69 Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Hei, jongens en meisjes ik heb onlangs teweten gekomen op mijn ps3 dat mijn save games van gta4 weg zijn wat ik balen vind zat heel ver. weten jullie door wat dat komt.zoja kan je die terugkrijgen? of weten jullie waar ze gebleven zijn alvast bedankt. srry voor het lang afwezig zijn op de site allvast bedankt gtafreakje69.. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Ik heb hetzelfde gehad vorige week, had een police maverick. Ik snap ook niet hoe het komt. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 En trouwens, ik had een paar maanden geleden hetzelfde. Ik had ingesteld op de PS3 dat hij automatisch opslaat, maar dat deed hij niet. Ik moest weer vanaf Museum Piece beginnen. Was al klaar met babysitting!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.