Jump to content

Beste voertuig

ThunderGTA

Recommended Posts

Infernus is geniaal. Niks aan getweaked in de handling op de snelheid en acceleratie na. Geniale wegligging.

Rood is toch het mooiste.

Idd ik zou een rode, groene of paarse Infernus nemen als je die vindt.

Meschien niet zeldzaam maar een rode Feroci is ook best mooi.

Delen op andere websites

Infernus is geniaal. Niks aan getweaked in de handling op de snelheid en acceleratie na. Geniale wegligging.

Rood is toch het mooiste.

Een infernus heb ik al 5 keer... ik zou ook nog een sportwagen willen hebben maar welke weet ik niet..

Delen op andere websites

Ik vind de super gt de beste auto, die kun je lekker de bochten in gooien en in een lsip krijgen, de handling is echt geweldig. Ik heb hem het leifst in het grijs, maar soms doe ik hem wel eens fel oranje :puh:

Delen op andere websites

Ik zeg `Dukes` Snel je kan er goed mee driften. en je hebt keuze uit een standaard en een met een luchthapper(motor uit de kap) . en je hebt m in alle kleuren (rood / Oranje) en hij is beroemd van `the dukes of hazzards`

en hij is zeldzamer als de normale auto.

Delen op andere websites

De beste auto vind ik eigenlijk de Sentinel XS. Lage bumpers, motorkap, spoiler. Hij is best moeilijk te vinden, en je vind hem altijd in het donkergroen. Het mooiste is als je naar de Pay'n Spray gaan en je spuit hem helemaal wit, met zwarte velgen. Als je terug denkt aan Gta III, dan had je ook een getunde Sentinel. Die zag er eigenlijk wel het zelfde uit, qua tuning. Dezelfde achterruit enzo. Misschien is de Sentinel XS uit Gta IV dan wel weer een verwijzing naar de gang Sentinel uit Gta III.

Iedereen praat over de Sultan RS, als het over als het over zeldzame auto's gaat. Maar zo zeldzaam vind ik hem eigenlijk niet. De Sentinel die ik hierboven al noemde, vind ik dan zeldzamer. De Sultan RS heeft een vindplaats, die kun je zo meenemen. Maar de Sentinel heeft geen vindplaats, daar moet je echt lang naar zoeken.

Delen op andere websites

Zoek je stijl? Neem dan een Ubermacht Oracle.

Zoek je snelheid? Neem dan een Bravado Banshee.

Zoek je iets groots? Neem dan een Albany Cavalcade FXT.

Zoek je een normale leuke auto voor dates? Neem dan een Bravado Feroci.

Zoek je een goeie Politie auto? Neem dan een Vapid Noose Cruiser.

Zoek je iets om kleine auto's mee te mollen? Neem dan een HVY Biff.

Delen op andere websites

De beste auto vind ik eigenlijk de Sentinel XS. Lage bumpers, motorkap, spoiler. Hij is best moeilijk te vinden, en je vind hem altijd in het donkergroen.

Parelmoer groen, paars en blauw..

Iedereen praat over de Sultan RS, als het over als het over zeldzame auto's gaat. Maar zo zeldzaam vind ik hem eigenlijk niet. De Sentinel die ik hierboven al noemde, vind ik dan zeldzamer. De Sultan RS heeft een vindplaats, die kun je zo meenemen. Maar de Sentinel heeft geen vindplaats, daar moet je echt lang naar zoeken.

Gewoon in Little Italy rondhangen of rond het huis van Pegorino, rijden er genoeg. Maar idd geweldig dat die wagens er weer zijn zoals in GTA III ^_^

Delen op andere websites

De SuperGT, tenminste, de voorkant. Ik vind Astin Martin gewoon mooi :clown: Licht bruin/geel, of zilverkleurig, maar ik weet niet of ze in die kleur bestaan sinds ik heb alleen in licht bruin/geel heb :clown:

Edit: spelling

Bewerkt: door THECAPSGODLOL
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...