Jump to content

Een teken tablet :D


blokzeil1

Recommended Posts

EDIT: kijk mijn laaste post!

Ik ben van plan om een teken tablet te kopen zo een ding klik

Maar kan je die gebruiken in foto shoppers enz?3

ik gebruik adobe CS3 ik wil strax naar CS4

Zou dat kunnen?

Bewerkt: door blokzeil1
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik toevallig zo'n ding, en het is best handig. Mijne heeft dan geen scherm, alleen een touchpad. Maar zo'n apparaat functioneert net als een muis, tenminste, mijn type. Je kan dan met een kleine afstand met het bennetje van het tablet gewoon als muis gebruiken, en met het pennetje op het tablet is een linkermuisklik. En je kan er tekeningen mee overtekenen, dus maak je een tekening gewoon op normaal papier, kan je dat zo overtekenen bijvoorbeeld.

Maarja, voor alles is dat tablet dus te gebruiken, omdat het deels functioneert als een muis ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb eindelijk mijn tekenblad binnen maar het schijnt dat je er ook mee kan schrijfen en dat de pc het dan in letters zet bv in microsoft office maar ik weet niet hoe dat moet weet iemand het?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eindelijk mijn tekenblad binnen maar het schijnt dat je er ook mee kan schrijfen en dat de pc het dan in letters zet bv in microsoft office maar ik weet niet hoe dat moet weet iemand het?

Als je Vista hebt: start, typen: tablet, en dan op 'Tablet PC Invoerpaneel' klikken. Dan krijg je een stukje 'schrijfpapier' waar je op kan tekenen, en dat programma zet je tekeningen dan om in letters.

@hieronder: hmm, bij XP weet ik het zo niet

RoL0

Bewerkt: door RoL0
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...