Jump to content

Gang wars


cheetha

Recommended Posts

Oke, dit is verwarrend.

De een zegt alle territoria, en de ander zegt dat je maar 35% hoeft te hebben, voor de laatste missie, en dat je verder geen territoria hoeft over te nemen voor 100% savegame.

Wat is het nu?

35% of 100% Gangterritoria :?

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven:

Nee, 35% is nodig om de laatste missie te kunnen spelen, voor de rest is het idd een leuk extraatje.

het is iets extra's, en niet nodig voor de 100%, je moet 35 procent territories hebben voor de laatste missie, dus na 35% kan je stoppen met gangwars

Link to comment
Delen op andere websites

In de post van MartyCeha staat een link naar de 100% Checklist op WikiGTA, deze checklist is compleet. In die checklist staan de territoria niet aangegeven, dit betekent automatisch dat ze niet nodig zijn om het spel voor 100% uit te spelen. Extraatje dus. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Maar toch wel handig als je niet wilt beschoten worden door de Ballas en de andere Gangs behalve de Varrio Los Aztecas hun Territorium kun je niet veroveren ze zijn wel je vrienden maar schieten nog wel op je.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
behoren de gangwars tot het behalen van de 100% procent of is het gewoon een leuk extraatje

Ik heb de 100% Checklist. En niet alle Territoria. Dus het is een extraatje.

Btw... Ik kan een Gang Territoria van de LS Vagos niet vinden. Hij zou geel moeten zijn aangegeven op de kaart.

Maar ik zie alleen groene gebieden, waar ik ook loop ik kan geen Vagos meer vinden. Het is het laatste gebied wat ik nog moet, zoals de Stats aangeven. Weet iemand waar een klein Vagos Gebied zich bevind...?

Link to comment
Delen op andere websites

Btw... Ik kan een Gang Territoria van de LS Vagos niet vinden. Hij zou geel moeten zijn aangegeven op de kaart.

Maar ik zie alleen groene gebieden, waar ik ook loop ik kan geen Vagos meer vinden. Het is het laatste gebied wat ik nog moet, zoals de Stats aangeven. Weet iemand waar een klein Vagos Gebied zich bevind...?

Speel je het spel op één van de eerste versies op de PS2? Dan heb je misschien wel een gebied van de Vagos in Bayside (ten noorden van San Fierro). Als je het niet op de PS2 speelt: heb je nog last van gangwars met de Vagos? Dus dat ze jou nog steeds aanvallen?
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit gezien dat er een heel klein gebiedje Vagos is ten westen van de grote blok in het oosten van LS.

Het ligt rond de race tournament marker in noorden van Little Mexico.

Ik ben niet zeker wat jij bedoelt maar ik denk dat dat het wel is, er lopen ook heel zelden gangleden

rond omdat het zo klein is.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zojuist de allerlaatste 'hood' veroverd :dans: :dans: (zelfs die hele kleine van de los santos,die is ong 1 vierkante cm,best lastig) en het enige wat je krijgt is heel veel respect,niet heel spannend.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik de 100% haalde waren er nog ongeveer 5 gebieden bij mij over, maar die zijn met mijn oneindig veel kogels + Hydra + Rhino heel gemakelijk over te nemen, dus je kan beter eerst de 100% halen.

Bewerkt: door GTAguillaume
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...