Jump to content

Geluid opnemen van computer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

ik heb nu eigenlijk al de hele dag lopen zoeken naar het antwoord op deze vraag. Vanochtend wilde ik namelijk met het programma Camstudio iets opnemen. Dus vink ik daar aan 'Record audio from speakers', maar nu krijg ik dus een foutmelding. Dus probeer ik even te kijken in de instellingen van Windows (bij opnemen etc.), daar wil ik dan Stereo-mix aanvinken, maar hier staat enkel dempen. Terwijl bij veel mensen hier ook Selecteren moet staan.

Dus mijn vraag is hoe kan ik zorgen dat ik het beeld van mijn computer kan opnemen en het geluid ook opneem van mijn computer?

Het probleem ligt het vooral hier aan volgens mij:

123.PNG

Waar bij mij Dempen staat moet eigenlijk Selecteren staan, dus als iemand hier het antwoord voor mij op weet, zou ik het heel erg waarderen. :)

Ik heb op internet al heel erg veel gezocht, maar kan nergens een nuttig antwoord geven. Ook kwam ik erachter dat veel meer mensen dit probleem hebben.. :N Ik kon in ieder geval geen nuttig antwoord vinden.

// X-Qyeh

Geplaatst: (bewerkt)

*Sorry voor de bump*

Heb nog heel erg veel gezocht op Google, maar geen oplossing gevonden. Als iemand nog een oplossing weet zou ik het graag horen.

Zelf doe ik het nu op een andere manier. Ik demp namelijk alles behalve Stereo-mix, algemeen zet ik het dan heel erg zacht. Meestal neemt m'n computer het geluid dan goed op. :)

Bewerkt: door X-Qyeh

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...