Jump to content

Meest gruwelijke/lugubere scene in een Gta ooit ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zojuist een missie gedaan voor een persoon en dat betrof het feit dat ik zo een persoon die bewaakt werd door de politie moest gaan ophalen en al vluchtend van de politie het terug naar mijn opdrachtgever moest brengen.

Daarna kwam voor mij toch wel het meest vreemdste en toch wel licht ongemakkelijke scene in een Gta game ooit.

SPOILER:

De man die jij hebt opgehaalt, word door jou opdrachtgever met een mes levend gestoken, en daarna haalt jou opdrachtgever zijn hart eruit terwijl zijn gezicht vol met bloed zit.[/font]

Verbaaste mij eigenlijk wel, Voor zo een simpele top down gta, en dan heb je nog steeds een beetje die beklemmende sfeer, Voor mij is dit wel het meest vette maar toch lugubere scene in een gta ooit. _O_

Wat vonden jullie ervan ? en vinden jullie dit ook het meest gruwelijke scene in een gta ooit ? ^_^

Bewerkt: door PowerPats
Geplaatst:

Tja, mijn vraag is wat je eigenlijk verwacht van een game met een 18+ rating? Hopelijk verwacht je geen game, waarin je bloemetjes moet plukken en deze naar de vrolijke paashaas moet brengen? Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je niet anders dan gruwelijke scènes kunt verwachten in zulke games, vandaar dat ze ook niet geschikt zijn voor jonge kinderen. De scène van de missie Flatliner die je in je post vernoemd, is eigenlijk nog niet zo luguber, het gedacht is dat misschien wel, maar wees eerlijk hoeveel zie je van deze moord? Lijkt me eerlijk gezegd even erg als Niko die in GTA IV Vladimir neerschiet of als Stubbs die je in zijn blootje op je ziet afkomen.

Geplaatst:

mwah ik weet dat het 18+ is en het was ook niet zo dat ik het echt heel erg schokkend vond en dat ik er nu helemaal van zit te walgen, Ik vond het alleen wel het gruwelijkst wat ik ooit in een gta had gezien, erger dan bijv Niko die Vlad in zijn oog schoot waarna al het bloed eruit spuit. Het kwam ook zo onverwacht :Y

Geplaatst:

Als je naar je savehouse gaat en dan op het prikbord gaat kijken en naar zijn foto gaat, dan kan je zien wat de hoofdpersonage over hem heeft geschreven, Dan staat er iets van The man has serious issues' enz, best wel leuk om tel lezen.

Geplaatst:

Ik helemaal moeite doen om die gast levend te houden, blijkt het uiteindelijk dat hij toch dood moet. Dat snap ik niet, zeg dat dan meteen!

Geplaatst:
Tja, mijn vraag is wat je eigenlijk verwacht van een game met een 18+ rating? Hopelijk verwacht je geen game, waarin je bloemetjes moet plukken en deze naar de vrolijke paashaas moet brengen? Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je niet anders dan gruwelijke scènes kunt verwachten in zulke games, vandaar dat ze ook niet geschikt zijn voor jonge kinderen. De scène van de missie Flatliner die je in je post vernoemd, is eigenlijk nog niet zo luguber, het gedacht is dat misschien wel, maar wees eerlijk hoeveel zie je van deze moord? Lijkt me eerlijk gezegd even erg als Niko die in GTA IV Vladimir neerschiet of als Stubbs die je in zijn blootje op je ziet afkomen.

Op een handheld waar jenormaal maffe opdrachtjes moet doen met een pennetje of een hondje moet onderhouden verwacht je zo iets niet. :7

Daarom lijkt het zo legubur vondt het ook wel redelijk griezlelig vooral die blik in zijn ogen en dan al dat bloed. :puh:

• 4 weken later...
Geplaatst:

eeeeeeeeh... ik ben 11 en speel al iv sanandreas en cw dus zijk niet

daarintegen hoe aud ben jij ??

[/font]

Ik speelde ook al GTA op een hele jonge leeftijd. Bovendien is andermans zijn hart uit het lichaam trekken ook geen alledaagse bezigheid. Daarom hebben ze een advies leeftijd van 18+ voor het spel gedaan. Ik heb de verhaallijn nog niet uit, maar er zullen nog wel een paar gruwelijke dingen in voorkomen.

Geplaatst:

eeeeeeeeh... ik ben 11 en speel al iv sanandreas en cw dus zijk niet

daarintegen hoe aud ben jij ??

[/font]

Ik speelde ook al GTA op een hele jonge leeftijd. Bovendien is andermans zijn hart uit het lichaam trekken ook geen alledaagse bezigheid. Daarom hebben ze een advies leeftijd van 18+ voor het spel gedaan. Ik heb de verhaallijn nog niet uit, maar er zullen nog wel een paar gruwelijke dingen in voorkomen.

Ja maar deze scene was toch wel het gruwelijkst van GTA CW ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...