Jump to content

Vogelvlucht Perspectief

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben weer eens bezig geweest met een perspectief tekening en ik ben er bijna mee klaar. Nog een gebouw in totaal en ik ben klaar. Het is een probleemwijk geworden. Ik probeer zoveel mogelijk te verbeteren _O_

Dit is het in ieder geval geworden:

VogelvluchtPerspectiefWijkjeBijnaKl.png

Tips 'n Ratings plz _O_

Zammy

Geplaatst:

erg mooi, een 8

Tips,

De weg onderin word groter, daardoor lijkt het alsof hij maar boven gaat, terwijl als je hem aan het einde een beedje kleiner maakte dan was het missrien wel wat echter geworden

voor de rest zie ik niet veel slechts behalve de overgrote strepen op de weg in het noordoosten

Rinaldootje :tu:

Geplaatst:
erg mooi, een 8

Tips,

De weg onderin word groter, daardoor lijkt het alsof hij maar boven gaat, terwijl als je hem aan het einde een beedje kleiner maakte dan was het missrien wel wat echter geworden

voor de rest zie ik niet veel slechts behalve de overgrote strepen op de weg in het noordoosten

Rinaldootje :tu:

Bedankt voor de tips :tu: Ik zal het proberen op te lossen. Ook de strepen rechtsboven ;)

Geplaatst:

Zeer goed gedaan. :tu: Ik doe het je niet na. :puh: Maar rechtsboven op de weg zijn dikke strepen en rechtsonder op de weg zijn dunne lijntjes. Als je alle 2 wegen hetzelfde doet dan horen ze bij elkaar. :) En misschien zou je in het midden nog een rotonde met fontein/bomen kunnen doen. :)

Top top! :tu: 10/10

Geplaatst:
Zeer goed gedaan. :tu: Ik doe het je niet na. :puh: Maar rechtsboven op de weg zijn dikke strepen en rechtsonder op de weg zijn dunne lijntjes. Als je alle 2 wegen hetzelfde doet dan horen ze bij elkaar. :) En misschien zou je in het midden nog een rotonde met fontein/bomen kunnen doen. :)

Top top! :tu: 10/10

Thnx voor je ratings :tu: Ik zal het oplossen. Maar een fontein in het midden van een probleemwijk? :7

Geplaatst:

Volgens mij komen sommige lijnen niet op het juiste vluchtpunt uit. Maar voor de rest niet slecht. :) Ga zo door!

Geplaatst:

De verhoudingen kloppen niet altijd en hier en daar is het wat slordig afgewerkt. Toch is het een redelijk origineel idee. Zelf vind ik dit soort tekeningen met een fineliner nooit zo mooi, omdat je vaak meer bezig bent met gummen en overtrekken in plaats van de tekening zelf.

AWESOME-O-METER:

2ur9xyv.png2ur9xyv.png24qo7qd.png24qo7qd.png24qo7qd.png

Geplaatst:

Ik vind het mooi gemaakt :) Alleen lijkt het alsof de wegen naar boven komen door hoe je het hebt getekend... Iig, KUTGW!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...