Jump to content

San andreas starten zonder geluidskaart..


warhoofd3

Recommended Posts

Hoi,

omdat het veel problemen met mijn videokaart veroorzaakt(blame ATI) kan ik geen geluidskaart geinstalleerd hebben, omdat veel games dan niet meer werken.

Ik had GTA San Andreas+SA-MP er maar weer eens op gezet, maar toen ik het opstartte kreeg ik deze fout:

saxp3o.jpg

Weet iemand misschien een manier om GTA San Andreas op te laten starten zonder geluidskaart? Ik hoef btw geen hulp met het probleem met andere spellen(als ik wel geluids drivers geinstalleerd heb), alleen om GTA werkend te krijgen.

bedankt,

Timmyhawky

Link to comment
Delen op andere websites

misschien is je videokaart te hoog ;)

Bedankt, ik heb heeeeeel veel aan dit bericht gehad, het probleem is nu weg -_-

WAAROM zijn er mensen die dit soort zinloze berichten posten? en, dit topic gaat om het opstarten van GTA zonder geluidskaart, niet om problemen met me videokaart.

Bewerkt: door timmyhawky
Link to comment
Delen op andere websites

Opstarten zonder geluidskaart is waarschijnlijk onmogelijk, een geluidskaart is onderdeel van de minimale systeemeisen. [meer informatie]

Zoals Flitskikker al zei lijkt het me beter om je conflict op te lossen tussen je geluidskaart en je videokaart dan om te proberen SA te starten zonder geluidskaart. En je mist een hele hoop als je SA speelt zonder geluid! Zorg er ten eerste voor dat alle drivers op je PC up-to-date zijn, zeker van je geluidskaart en videokaart. Zoek dus op het internet naar nieuwe drivers, vaak worden dit soort conflicten meegenomen in het ontwerp van een nieuwe driver. Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...