Sylber Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 hallo, ik heb gta vice city op de xbox maar ik wil de mali bu club ofzo kopen. Maar ik kan hem steeds niet kopen maar waaner kan ik hem kopen? Mvg, Sylber Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 (bewerkt) De Malibu Club en alle andere bedrijven kan je kopen na die missie waar je in de North Point Mall de ruiten van de winkels moet neer schieten. De Save Houses zijn al vanaf dat je start te koop. Bewerkt: 10 mei 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZUMZUM Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 om ze te kunnen kopen : haal missies van L dan van C dan van D zie je weer een C staan die haal je als het goed is moet er later (ff wachten) een K komen die haal je dan ga je naar D die haal je dan haal je de eerste V en dan krijg je vanzelf een berichtje oene :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 De missie die je er voor moet doen is Shakedown, je kunt hem na de missie Rub Out doen die je weer pas na de missie Sir, Yes Sir! kunt doen. Die kun je weer pas na Phnom Penh '86 doen, en die kun je pas na The Chase doen, en die kun je pas na Guardian Angels doen, en die kun je pas na Mall Shootout doen, en die kun je pas na Treacherous Swine doen, en die kun je pas na The Party doen, en The Party is de eerste missie. Je moet trouwens ook nog genoeg geld ($120000) hebben. Met een beetje denken snap je het denk ik wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 De missie die je er voor moet doen is Shakedown, je kunt hem na de missie Rub Out doen die je weer pas na de missie Sir, Yes Sir! kunt doen. Die kun je weer pas na Phnom Penh '86 doen, en die kun je pas na The Chase doen, en die kun je pas na Guardian Angels doen, en die kun je pas na Mall Shootout doen, en die kun je pas na Treacherous Swine doen, en die kun je pas na The Party doen, en The Party is de eerste missie. Je moet trouwens ook nog genoeg geld ($120000) hebben. Met een beetje denken snap je het denk ik wel! Nope: L: 1. The Party 2. Back Alley Brawl 3. Jury Fury 4. Riot C: 1. Treacherous Swine 2. Mall Shootout 3. Guardian Angels D: 1. The Chase 2. Phnom Penh 86 3. The Fastest Boat 4. Supply & Demand C: 1. Sir, Yes Sir K: 1. Death Row D: 1. Rub Out V: 1. Shakedown PS: Ik weet niet zeker waneer je een telefoontje van Cortez krijgt, of na The Fastest Boat of na Supply & Demand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 weet niet zeker maar : rub out hoort bij V Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Tja, de een zegt bij de V, de ander zegt bij de D... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Het is heel stom, het is duidelijk een missie van "V", omdat het in je eigen belang doet, en zéker niet voor Diaz. Máár, als je de missie wil gaan doen, staat hij toch écht aangegeven met een "D". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.