ThunderGTA Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 Ik zoek zo'n kleurenpaneeltje njha je weet wel zodat je zelf je kleur van je auto kan kiezen , waar kan ik dit vinden en geef er aub een beetje uitleg bij want ik ben niet goed in Read me's volgen.. gr.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 Dit kan helaas niet. In San Andreas kon dit wel bij TransFender, maar tunen kan (voorlopig) nog niet (misschien met de DLC). Er zijn wel mods voor maar die werken door de patch ook niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderGTA Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 Dit kan helaas niet. In San Andreas kon dit wel bij TransFender, maar tunen kan (voorlopig) nog niet (misschien met de DLC). Er zijn wel mods voor maar die werken door de patch ook niet meer. Het is niet tunen dat ik bedoel het is meer je auto gewoon handmatig van kleur te laten veranderen in plaats van 5000 keer in de pay'n spray te gaan voor een ander kleurtje.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 Ja, dat zijn dus die mods waar ik het over had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.