Kloep Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Hey mensen, Ik heb een aantal afbeeldingen, die ik graag allemaal in een PDF-bestand wil zetten. Alleen ik heb geen idee hoe ik dit moet doen. Iemand enige tips? Reageren
Ferre Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Dit kan met programma's als InDesign. Maar je kunt de afbeeldingen ook in een Word-document zetten en die dan weer omzetten in een PDF-bestand. Zelf heb ik eentje met de naam PDF Creator, maar er zijn zoveel met die naam. Probeer anders deze: http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads...eator+pdf+maken of zoek op "PDF Creator". Reageren
Kloep Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Dus het is dan gewoon een kwestie van alle afbeeldingen in word zetten, en PDF Creator als printer gebruiken? Ik ga hem meteen even uitproberen, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.