GTAFreak007 Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Kan je met je PS3 spelen via USB kabel ? Ik heb een HDTV met een USB aansluiting en iemand zei me dat je met USB kan aansluiten voor beter beeld ?? Zelf geloof ik dit niet echt want ik heb voor m'n Xbox een HDTV kabel dus Weet iemand of dit kan ? Greetz Reageren
PowerPats Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 zoiets heet een hdmi kabel volgens mij, en ja je krijgt er beter beeld van. Reageren
joppie Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 (bewerkt) @ hierboven: Je was me net voor. Eerste vraag: heb jij een USB aansluiting op je tv? Tweede vraag: USB is voor data-overdracht... hoe komt die gene erbij dat het voor beter beeld zorgt...? Ok, het werkt niet. Voor je PS3 heb je dan ook een kabeltje nodig, indien je PS3 HD ready is. Als hij full HD is, is er geen kabel nodig volgens mij... Bewerkt: 27 maart 2009 door joppie Reageren
Dvt Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 @ hierboven: Je was me net voor.Eerste vraag: heb jij een USB aansluiting op je tv? Tweede vraag: USB is voor data-overdracht... hoe komt die gene erbij dat het voor beter beeld zorgt...? Ok, het werkt niet. Voor je PS3 heb je dan ook een kabeltje nodig, indien je PS3 HD ready is. Als hij full HD is, is er geen kabel nodig volgens mij... Je bedoelt zeker "Indien je TV HD-Ready is? Want de PS3 is wel HD hoor. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 TV heeft een USB poort En is HD Ready Reageren
Dvt Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 TV heeft een USB poortEn is HD Ready Speel dan gewoon met HDMI kabel, want beeld via USB bestaat niet... Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Die USB uitgang is om je camera er aan te linken en dan kun je er foto's op zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.