Dj-GTA Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 hoe doe je liberty city mod deinstaleren? want er zijn niet eens missies te spelen Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 DOH! vice city opnieuw installeren... voor de 100000ste keer Reageren
Timotees Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 of als je back ups heb gemaakt ( *me denkt dat je dat niet gedaan hebt*, maar toch), dan kan je die gebruiken Reageren
Jarno Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 hoe doe je liberty city mod deinstaleren?want er zijn niet eens missies te spelen Als je missies wil spelen. Kan je toch beter gewoon GTA3 spelen. Zonder VC. Of zelf missies maken voor LC als je dat kan. Reageren
PatrickW Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Je kan ook gewoon wachten op volgende release GTA:LC.... op dit moment zijn +-90% van de missies al af. DE rest is geconverteerd, maar hebben nog wat problemen, daar wordt nu hard aan gewerkt. Reageren
Jarno Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 Je kan ook gewoon wachten op volgende release GTA:LC.... op dit moment zijn +-90% van de missies al af. DE rest is geconverteerd, maar hebben nog wat problemen, daar wordt nu hard aan gewerkt. Eigenlijk wel leuk patrickw dat een nederlander aan GTALC werkt. Zal vast nog wel een paar Nederlanders aan mee doen. Reageren
PatrickW Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 Ik heb om eerlijk te zeggen geen idee.. Van de meeste mensen zou ik zo uit m'n hoofd niet weten waar ze vandaan komen. Ik heb al een paar keer op het engelse forum gehad, dat ik al een hele tijd met iemand in gesprek was ( via PB) en en daarna pas achterkom dat ie ook gewoon nederlander is ) Reageren
Aad Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Heb ik ook Zo vaak gehad hoor Patrick :lol: eerst hele tijd engels praten zecht ie later ik ben nederlands DOh kon je dat niet eerder zeggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.