GTA Haas Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Beste GTAForumleden, Ik ben bezig geweest met een Theme voor de Iphone 3G. Ik heb iets met auto's gedaan, en voor de mensen die van auto's houden en ook een Iphone 3G hebben dan hebben ze geluk! Dit is de downloadlink: Klik. Download het ook a.u.b. voor de gein en vertel wat je ervan vind. Reageren
Torritor Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Beste GTAForumleden,Ik ben bezig geweest met een Theme voor de Iphone 3G. Ik heb iets met auto's gedaan, en voor de mensen die van auto's houden en ook een Iphone 3G hebben dan hebben ze geluk! Dit is de downloadlink: Klik. Download het ook a.u.b. voor de gein en vertel wat je ervan vind. Helaas heb ik geen Iphone 3G, dus ik kan het niet zien. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Beste GTAForumleden,Ik ben bezig geweest met een Theme voor de Iphone 3G. Ik heb iets met auto's gedaan, en voor de mensen die van auto's houden en ook een Iphone 3G hebben dan hebben ze geluk! Dit is de downloadlink: Klik. Download het ook a.u.b. voor de gein en vertel wat je ervan vind. Helaas heb ik geen Iphone 3G, dus ik kan het niet zien. Jawel hoor, je download unzip je het met WinRar en zie je de foto's, icons enz. :-) Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Ik kan het niet downloaden. Moet de 4 tekens van de afbeelding in het vakje over typen, maar kan de letters niet goed lezen..... Reageren
GTA Haas Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Ik kan het niet downloaden. Moet de 4 tekens van de afbeelding in het vakje over typen, maar kan de letters niet goed lezen..... Als je héél goed kijkt lukt het wel, heb ik ook gehad. Reageren
Zeaas Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Jammer genoeg heb ik geen Iphone 3G. Mijn Ipod is vorige week gecrasht. Dus moet binnenkort laten repareren of nieuwe kopen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 mooie plaatjes Bedankt. Reageren
.Senne Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Die dock ziet er wel geil uit. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 3 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2009 (bewerkt) Die dock ziet er wel geil uit. Ja. >>> Door Jowx: Spam.. Wat meer inhoud is wenselijk.. <<< Jaja, ga maar slapen. Je hebt vast wel slaap. Bewerkt: 3 juli 2009 door GTA Haas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.