Jump to content

ik kan geen gta iv meer spelen


gtaiver

Recommended Posts

Hallo luitjes

Ik speel nu al een half jaar GTA IV maar sinds die update van 23 maart deed hij niet meer. ik vond het probleem en heb het opgelost. maar na 4 dagen weer hebben gespeeld kan ik er weer niet op. Er staat GTA IV moet opnieuw worden geinstalleerd. En ik kan ook niet meer op Social Club, omdat het begin "plaatje " heel klein is geworden en ik kan het niet groter kan maken. Ik snap er niks meer van. ik kan GTA IV ook niet meer installeeren want dan zegt hij dat die code al een keer is gebruikt. Ik wordt er helemaal gek van. Ik heb trouwens de legaale versie, ik heb hem in de winkel gekocht.

kan iemand me alsjeblieft helpen. ik was net zo goed bezig.

Ik snap er niks meer van :N

alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

je moet gta via de rgsc launcher starten door gewoon op play te drukken, dan krijg je de error niet

Doet het ook niet ik krijg er helemaal niks meer voor behalve een balkje van "gta iv werkt niet meer er wordt naar een probleem gezocht".

Link to comment
Delen op andere websites

je moet gta via de rgsc launcher starten door gewoon op play te drukken, dan krijg je de error niet

Doet het ook niet ik krijg er helemaal niks meer voor behalve een balkje van "gta iv werkt niet meer er wordt naar een probleem gezocht".

Ik bedoel "gta iv werkt niet meer er wordt naar een oplossing gezocht".

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...