Wienish Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Tips? Beetje meer inzoomen (dus meer ruimte in beslag laten nemen door Eva)? Reageren
-eend- Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 De achtergrond is een beetje een sombere kleur.. dat maakt t zo saai Reageren
TomHagen Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Beetje meer inzoomen (dus meer ruimte in beslag laten nemen door Eva)? Vond ik niet zo passen, dit wel.De achtergrond is een beetje een sombere kleur.. dat maakt t zo saai Saai? Misschien moet je meer op Eva letten. Reageren
-eend- Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Neenee Eva is niet saai, maar de achtergrond maakt t zo saai Reageren
.NightFlower Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Ik vind deze signature best geslaagd, iig beter dan 'pianoman'. Je hebt de sig goed opgebouwd, achtergrond is misschien wat saai maar het staat niet lelijk. Ook de effecten om Eva heen vind ik wel mooi staan. Alleen het minpuntje vind ik de witte streep die daar horizontaal loopt, ik vind dat totaal niet staan, in mijn ogen verpest het de sig. Cijfer: 7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.