Cj-shooter Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Hallo, Ik heb problemen met de missie Scrambled. Ik kom niet verder, weet niet waar ik naartoe moet. Ik wil graag hulp Reageren
Vincenzo Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Je moet dichterbij de 'scrambler' komen. Als je dichterbij komt wordt het balkje links boven in het bovenste scherm gevuld. Dus als je verder weggaat, gaat het balkje leeg. Gewoon even zoeken totdat je het goeie pad weet Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 bovenaan links op het bovenste scherm zie je een balk"interference" als die balk vol is, vind je de personen die je gps-signalen blokkeren:die personen en voertuig moet je vernietegen.dan is er weer een probleem maar deze keer is de scrambler op een dak te vinden. de laatste keer dat er probleme zijn komt door een scrambler in een auto dat gewoon in het verkeer rijd; vernieteg deze en de missie is geslaagd. Reageren
Cj-shooter Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Er kwamen steeds mensen met een rood pijltje, die doodde ik, of ze vluchtte dat gebouw in waar ik niet in kon. Maar hoe vernietig ik dat? Echt moeilijk Reageren
Vincenzo Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Je hoeft de mensen volgens mij niet eens dood te maken. Ik neem aan dat dit de eerste scrambler is? Dan moet je gewoon die auto met dat rode pijltje kapotmaken. Reageren
Cj-shooter Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Dit is volgendsmij de eerst Scrambled missie die ik doe. Ik zie nergens een auto met ene rood pijltje, wel mensen met een rood pijltje Reageren
Vincenzo Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 De Scrambler staat in het steegje waar de mannen ook zijn. Op het pleintje in het steegje zie je als het goed is drie auto's, waarvan een een busje is. Dat busje heeft een schotel op het dak en als het goed is ook een rood pijltje. Die moet je kapot maken. Ik heb hem net even opnieuw gedaan en dit is echt wat ik zie, hoor... Reageren
Cj-shooter Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=C...amp;set=137,500 Dit plekje. Reageren
Vincenzo Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=C...amp;set=134,481 Nee, hier Reageren
Cj-shooter Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 heb ik vernietigd, maar missie niet voorbij??? :? Reageren
Vincenzo Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Dan komt er in beeld te staan dat er nog een scrambler is en die moet je ook weer zoeken. En dat nog één keer daarna. Kijk naar nintendo5998's post als je wil weten wat voor scramblers het nu zijn. Reageren
Cj-shooter Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Missie gelukt, thanks voor hulp Reageren
rodebever Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 he ik heb er ook problemen mee, ik kom namelijk niet bij die scrambled op het dak. Weet niet hoe ik er moet komen. KAn iemand mij helpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.