AntiGuy Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 ~De titel vertelt het allemaal.~ ~Ik ben erg gehecht aan mijn zwarte Peyote op dit moment.~ --- ~AntiGuy~ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 Ik heb een PMP 600, Sultan RS, Ingot en een Minivan, verspreid door heel Liberty City. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderGTA Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 Infernus, Sultan RS en een Banshee. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillZone25 Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 Infernus en een nrg 900 NRG 900 THE BEST Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 Turismo, NRG900, The Expert (Cognoscenti) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Broker : Ook een zwarte Peyote & Huntley Sport Rasta. in beide rijdt ik vaak Bohan : Voodoo Rasta & Zwarte Cavalcade. In de Cavalcade rijdt ik soms. Algonquin : Zwarte Cognoscenti & zwarte Huntley Sport. In de laatste rijdt ik altijd. Alqonquin Playboy X : Gele Patriot & Witte Willard. in de Willard rijdt ik vaak omdat ie zeldzaam is. Alderney : Gouden Sultan RS & Oranje Infernus. In de Infernus rijdt ik vaak. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Broker: Blista Compact, rode NRG900RR Bohan: rood-grijze Sultan RS, zwarte Infernus Algonquin: twee zwarte PCJ600's, verschillende uitvoeringen (verschil in koplamp en uitlaat) Alqonquin Playboy X: zwarte Huntley Sport met een rode streep, witte SuperGT Alderney: rode NRG900F, rode Sanchez [b]Broker:[/b] [b]Bohan:[/b] [b]Algonquin:[/b] [b]Alqonquin Playboy X:[/b] [b]Alderney:[/b] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 infernus en sultan rs Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Broker: Zwarte Maffia Schafter, grijze Feltzer Bohan: Rood-zwarte NRG900RR, zwarte PCJ600 met rode velgen. Algonquin: Wit met zwarte Sultan RS, witte Sentinel XS met zwarte velgen Alqonquin: Laundromat - Alderney: PCJ600, zwarte Sentinel XS Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Fletzer én een Comet ergens op Alqonquin. Op de andere eilanden staan nog wat motoren. Psst, Ooohhhh... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THECAPSGODLOL Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Fletzer én een Comet ergens op Alqonquin. Op de andere eilanden staan nog wat motoren.Psst, Ooohhhh... Oh boy pwnt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Playah Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Volgens mij is dit zo'n beetje het zelfde topic als het al reeds bestaande topic die je HIER kan vinden.. of zie ik het verkeerd? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benpapa116 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 turismo en een nrg 900 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Ik heb een N.O.O.S.E. busje voor m,n crib staan en wat sportwagens. Ik gebruik regelmatig ook de sultan RS Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Volgens mij is dit zo'n beetje het zelfde topic als het al reeds bestaande topic die je HIER kan vinden..of zie ik het verkeerd? Dat wisten we al. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts