Jump to content

GTA 4 server problemen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wordt helemaal gek van de meldingen I can`t connect to a server of unable to joy a game where you kicked from.

Deze meldingen krijg ik zeker bijna op alle servers zelfs servers die door frienden zijn gemaakt special voor mij om toch me te kunnen spelen.

Ik heb een internet verbinding van XS 4all van 8mbit en een FRITZ!Box Fon WLAN 7170 Annex A

De benodigde porten zijn geopent via Nat UPnP port forwarding.

Verder alleen een Windows Firewall en Antivirus die uitstaat tijdens het gamen.

Windows opnieuw geinstalleerd en andere Windows versies geprobeert

(geen rusultaat).

Ander modems getest werkt ook niet.

Ping is laag.

Rockstar gemaild maar daar krijg je de grootste onzin the horen.

Kortom ik weet het niet meer kan iemand mij helpen met dit probleem.

Spec computer:

Manufacturer: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD

Processor: Intel® Core2 Quad CPU Q6700 @ 2.66GHz (4 CPUs)

Memory: 2048MB RAM

Hard Drive: 320 GB

Video Card: ATI Radeon HD 4870 X2

Sound Card: Realtek HD Audio output

Keyboard: Reclusa Mouse Surface:

Mouse: Logitech G5

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_qfe.080814-1300)mediacenter 2005

Motherboard: MSI X48C Platinum

Bewerkt: door anice en dude
Geplaatst:

er is gene oplossing voor, een groot deel heeft hier problemen mee dus je bent niet de enigste.

r* blijft bij zijn standpunt dat het aan je NAT ligt, wat pure onzin is, anders zouden andere games ook neit werken in multiplayer.

Geplaatst:
er is gene oplossing voor, een groot deel heeft hier problemen mee dus je bent niet de enigste.

r* blijft bij zijn standpunt dat het aan je NAT ligt, wat pure onzin is, anders zouden andere games ook neit werken in multiplayer.

Lekker spel dan ik denk dat ik maar eens het consumenten programma Radar inschaakeld over GTA4 dat niet naar behoren werkt.

Geplaatst:

Lekker spel dan ik denk dat ik maar eens het consumenten programma Radar inschaakeld over GTA4 dat niet naar behoren werkt.

Tros Radar heeft wel belangrijkere dingen aan hun hoofd dan de multiplayer van GTA IV. :schater:

Rockstar zal hopelijk nog wel eens een patch uitgeven, die deze problemen oplost.

Geplaatst:

ik denk niet dat dit ooit gefixt word, ze blijven bij hun standpunt dat het aan onze eigne verbinding ligt en niet aan hun.

ik had 2 maanden geleden er een mailtje over gestuurt, je krijgt echt domme antwoorden terug.

ik gaf info over wat ik al had gedaan, mijn specs, versie en eht probleem, komen ze met ene dom antwoord dat ik de ports moest openen, terwijl in mijn mail duidelijk stond dat ik de ports al had geopend. Verwijzen me ze ook nog eens naar de GFWL pagina omdat daar ook wel hulp op staat, niet dus.

De 2e keer was met de 2e patch, toen ik nog niet online kon, ze houden gewoon hun standpunt vast dat het aan onze NAT ligt, terwijl je met andere games geen enkel probleem hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...