-eend- Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Heb een andere gemaakt en ook de achtergrond opgevuld zoals Timske zei in mn vorige topic. Reageren
Timske Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 (bewerkt) Mooi gedaan, vet dat je in de kast diepte hebt aangegeven. Supervet! 10/10 KUTGW @ Hieronder, spam? Uh? Bewerkt: 27 maart 2009 door Timske Reageren
TahR78 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 uh? Kijk, dat heet nou een cartoon Ik vind het mooi gemaakt! Ik zou hem wel een 9.8 geven Waarom geen 10 is omdat dat roze me niet zo aanstaat Heb ook gelijk ff mijn cartoon (of nou ja, cartoongezicht) hier verspreidt op de fora Reageren
-eend- Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Mij staat dat roze ook niet aan maar een andere kleur paste er niet bij Reageren
THECAPSGODLOL Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Whajo gast deze is nog beter! :O Ik denk dat het tijd voor je wordt om Flash CS3 te proberen, daarmee kan je makkelijk en mooi cartoons maken ik post wel eens wat ik eens heb gemaakt ermee Want je hebt wel potencieel boy Reageren
Venzio Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Deze vind ik eigenlijk wel mooi, er zitten een paar snel afgemaakte stukjes in lijkt het, maar hij is erg mooi, goede details ook, 9.3/10. Ik hoop nog meer tezien. Reageren
-eend- Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Whajo gast deze is nog beter! :O Ik denk dat het tijd voor je wordt om Flash CS3 te proberen, daarmee kan je makkelijk en mooi cartoons maken ik post wel eens wat ik eens heb gemaakt ermee Want je hebt wel potencieel boy Bedoel je dan ook de animatie shit enzo of alleen de tekening -- Thx voor reacties Reageren
THECAPSGODLOL Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Whajo gast deze is nog beter! :O Ik denk dat het tijd voor je wordt om Flash CS3 te proberen, daarmee kan je makkelijk en mooi cartoons maken ik post wel eens wat ik eens heb gemaakt ermee Want je hebt wel potencieel boy Bedoel je dan ook de animatie shit enzo of alleen de tekening -- Thx voor reacties Kan allebij Maar oorspronkelijk is het voor animaties Ik maak meestal cartoons met Flash en daarna bewerk ik het met PS... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.