Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mooi gedaan, vet dat je in de kast diepte hebt aangegeven. Supervet!

10/10 KUTGW :tu:

@ Hieronder, spam? Uh?

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:
uh?

Kijk, dat heet nou een cartoon :7

Ik vind het mooi gemaakt! Ik zou hem wel een 9.8 geven :D Waarom geen 10 is omdat dat roze me niet zo aanstaat :puh: Heb ook gelijk ff mijn cartoon (of nou ja, cartoongezicht) hier verspreidt op de fora :puh:

Geplaatst:

Whajo gast deze is nog beter! :O Ik denk dat het tijd voor je wordt om Flash CS3 te proberen, daarmee kan je makkelijk en mooi cartoons maken :tu: ik post wel eens wat ik eens heb gemaakt ermee ;) Want je hebt wel potencieel boy :Y

Geplaatst:

Deze vind ik eigenlijk wel mooi, er zitten een paar snel afgemaakte stukjes in lijkt het, maar hij is erg mooi, goede details ook, 9.3/10.

Ik hoop nog meer tezien. ;)

Geplaatst:
Whajo gast deze is nog beter! :O Ik denk dat het tijd voor je wordt om Flash CS3 te proberen, daarmee kan je makkelijk en mooi cartoons maken :tu: ik post wel eens wat ik eens heb gemaakt ermee ;) Want je hebt wel potencieel boy :Y

Bedoel je dan ook de animatie shit enzo of alleen de tekening :puh:

--

Thx voor reacties :D

Geplaatst:

Bedoel je dan ook de animatie shit enzo of alleen de tekening :puh:

--

Thx voor reacties :D

Kan allebij :Y Maar oorspronkelijk is het voor animaties :puh: Ik maak meestal cartoons met Flash en daarna bewerk ik het met PS...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...