Zaahed Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 (bewerkt) Hallo Gtaforum leden, Ik heb een probleem met het aanmelden op mijn PSN. Op Sonik64 heeft de eigenaar de wachtwoord verandert terwel hij zelf er niks mee doet. Ik ging op me oude account weer maar als ik erop in log dan staat er in eens: U kunt zich niet aanmelden met de aanmeldings-id (emailadres) van een andere gebruiker. En ik wil graag op me oude account. Dus wat moet ik doen? Alvast bedankt! Edit: Zoekmachine heeft niks geholpen. Edit: Me vriend heeft me al geholpen. Dus jullie hoeven hier niet meer te posten! Bewerkt: 27 maart 2009 door Zaahed Reageren
---Elias--- Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Hallo Gtaforum leden,Ik heb een probleem met het aanmelden op mijn PSN. Op Sonik64 heeft de eigenaar de wachtwoord verandert terwel hij zelf er niks mee doet. Ik ging op me oude account weer maar als ik erop in log dan staat er in eens: U kunt zich niet aanmelden met de aanmeldings-id (emailadres) van een andere gebruiker. En ik wil graag op me oude account. Dus wat moet ik doen? Alvast bedankt! Edit: Zoekmachine heeft niks geholpen. Gewoon een nieuwe gebruiker aanmaken op je Ps3, en daar op inloggen . Reageren
Dvt Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 (bewerkt) Hallo Gtaforum leden,Ik heb een probleem met het aanmelden op mijn PSN. Op Sonik64 heeft de eigenaar de wachtwoord verandert terwel hij zelf er niks mee doet. Ik ging op me oude account weer maar als ik erop in log dan staat er in eens: U kunt zich niet aanmelden met de aanmeldings-id (emailadres) van een andere gebruiker. En ik wil graag op me oude account. Dus wat moet ik doen? Alvast bedankt! Edit: Zoekmachine heeft niks geholpen. Gewoon een nieuwe gebruiker aanmaken op je Ps3, en daar op inloggen . Zijn je Trophies dan niet weg? Of boeien die jullie niet... Bewerkt: 27 maart 2009 door Dvt Reageren
Zaahed Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Mijn trophies zijn wel weg maar ik kan er toch niks meer aan doen als ik niet op me oude kan komen omdat het wachtwoord gewijzigd is door de eigenaar van de account. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Mijn trophies zijn wel weg maar ik kan er toch niks meer aan doen als ik niet op me oude kan komen omdat het wachtwoord gewijzigd is door de eigenaar van de account. Hoe kom je eigenlijk aan iemand anders z'n account? Reageren
Zaahed Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Mijn trophies zijn wel weg maar ik kan er toch niks meer aan doen als ik niet op me oude kan komen omdat het wachtwoord gewijzigd is door de eigenaar van de account. Hoe kom je eigenlijk aan iemand anders z'n account? Gewoon ik heb hem Gloednieuw gekocht hij was 5 dagen oud ofzo en toen ging ik online en toen kwam ik op zo account. Edit: Kan je dan later wel weer op je oude Gebruiker van PS3 of moet je de hele tijd op de nieuwe? En als je nieuw account op de PS3 maakt ben je dan alles op Little big Planet kwijt en andere spelletjes die een verhaal lijn hebben? Bewerkt: 31 maart 2009 door Zaahed Reageren
Babyface20__ Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Hallo Gtaforum leden,Ik heb een probleem met het aanmelden op mijn PSN. Op Sonik64 heeft de eigenaar de wachtwoord verandert terwel hij zelf er niks mee doet. Ik ging op me oude account weer maar als ik erop in log dan staat er in eens: U kunt zich niet aanmelden met de aanmeldings-id (emailadres) van een andere gebruiker. En ik wil graag op me oude account. Dus wat moet ik doen? Alvast bedankt! Edit: Zoekmachine heeft niks geholpen. Gewoon een nieuwe gebruiker aanmaken op je Ps3, en daar op inloggen . Hoe maak ik een nieuwe ps3 account aan? Reageren
Rullez Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Als je helemaal naar links gaat in het XMB en je maak een nieuwe account op je PS3 (Dat is nog geen PSN Account). Dan ga je op die nieuwe account naar de rechts (ena laatste). En maak je daar een nieuwe PlayStation Network account aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.