xtr Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Geplaatst: 6 juni 2004 Ken iemand meh helpen ik krigj mijn mods niet in IMG en ik weet ook bij god niejt hoe ik ze in het spel krijg ofzo :unsure: !!!! help mijn!!!! Reageren
Le Freak Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Geplaatst: 6 juni 2004 Ken iemand meh helpen ik krigj mijn mods niet in IMG en ik weet ook bij god niejt hoe ik ze in het spel krijg ofzo :unsure: !!!! help mijn!!!! Wat is je probleem?? Welke mod heb je het over? Heb je de readme al gelezen die erbij zit?? Reageren
xtr Geplaatst: 6 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2004 Ken iemand meh helpen ik krigj mijn mods niet in IMG en ik weet ook bij god niejt hoe ik ze in het spel krijg ofzo :unsure: !!!! help mijn!!!! Ik heb men IMG al geïnstaleerd maar ik krijg er geen 1 mod in geen auto, of scooter Reageren
gta-krc-lover Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Geplaatst: 26 juni 2004 ik heb net etzelfde probleem Reageren
gtaloser Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Geplaatst: 26 juni 2004 ik heb net etzelfde probleem vertel er is wat meer over hier kunnen we niks mee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.