jorD1 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) [FS]walk with a pet V1.1 Ik verveelde me en was an het klooie met de AttachObjectToPlayer functie toen ik op dit idee kwam met de /pet command kan je naast een groote schildpad lopen. met /deletepet gaat hij weer weg ook als je auto in gaat of dood gaat gaat het beest weg. het bestaat uit 35 regels en ik heb er een half uurtje aaangewerkt. misschien ziten er bugs in plz report die. code: #include <a_samp> new Petobject[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, "/pet", true, 4)==0) { Petobject[playerid] = CreateObject(1609,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToPlayer(Petobject[playerid],playerid, 1.5,0.5,-0.5,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmdtext, "/deletepet", true, 10)==0) { DestroyObject(Petobject[playerid]); return 1; } return 0; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate== PLAYER_STATE_DRIVER) { DestroyObject(Petobject[playerid]); } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid) { DestroyObject(Petobject[playerid]); return 1; } Ik heb geen idee waarvoor je het beest kan gebruiken maar voormijn gevoel ging auto's duwen makkelijker. Screens: Edit = added screens Bewerkt: 20 augustus 2009 door jorD1 Reageren
HA5H Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Betekent dit dat je ook echt een model met animations naast je hebt staan? Reageren
jorD1 Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Betekent dit dat je ook echt een model met animations naast je hebt staan? nee hij beweegt niet maar hij gaat wel met je mee. het is een beetje vaag wat je eraan hebt maar ziet er wel grappig uit. Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Ik denk niet dat dit geheel gaat werken .. Object wordt gemaakt, goed. Iemand doet dan /pet en het object komt bij die persoon. Maar als iemand anders nu /pet doet, komt datzelfde object bij die andere persoon. new Petobject[MAX_PLAYERS]; Petobject[playerid] = CreateObject(...); Reageren
jorD1 Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Ik denk niet dat dit geheel gaat werken .. Object wordt gemaakt, goed. Iemand doet dan /pet en het object komt bij die persoon. Maar als iemand anders nu /pet doet, komt datzelfde object bij die andere persoon. new Petobject[MAX_PLAYERS]; Petobject[playerid] = CreateObject(...); ja dat dacht ik ook al. maar kon het niet in mijn eentje testen edit volgens mij is het nu fixed nu heet het maar even V1.1 edit2: de destroy functies doen het niet meer doen het weer Bewerkt: 29 maart 2009 door jorD1 Reageren
qbdown Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) EDIT: Laat maar Bewerkt: 29 maart 2009 door SilverShield Reageren
jorD1 Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 heb je screenshots? voor zo'n miniscript had ik geen zin om te maken maar er loopt zo'n zeeschildpad naastje Reageren
Crusher!! Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 LEUK!!!, ik heb hem getest en hij doet mooi Reageren
jorD1 Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Voor de gene die screens wouden zien: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.