Jump to content

GTA IV


mikey-h-0

Recommended Posts

Hallo, ik heb gister nieuwe XBOX 360 gekocht. nu heb ik een paar vragen

*is het normaal dat de xbox360 veel lawaai maakt?

*is het normaal dat ik gta het best wel donker is om te spelen?

*waar/hoe kan ik 100% save games erop krijgen

*hoe zet ik die cheats erop?

BEDANKT>

Link to comment
Delen op andere websites

helaas kan ik je alleen met de laatste vraag helpen: als je cheats wilt gebruiken, moet je in je telefoon een nummer intikken (die je op wikigta vindt), en sindsdien staat die cheat opgeslagen in je GSM in het menu onder de titel 'cheats' ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Donker is het spel niet, je moet alleen even de TV instellingen aanpassen bij sommige TV's, ik moest het ook aanpassen bij een Phillips (LCD HD Ready), terwijl ik bij m'n Samsung niets hoefde aan te passen (veel lichter standaard, LCD Full HD)

Link to comment
Delen op andere websites

Als de Xbox 360 veel lawaai maakt dan raad ik je aan om eerst eens te kijken of hij niet in een gesloten ruimte als een kast staat, zodat de warmte die de console maakt wel weg kan, want anders blijft de koeler maar draaien.

GTA IV is inderdaad van nature nogal donker, maar dit kan je snel veranderen door naar het pauzemenu te gaan, en daar onder het kopje Display wat te spelen met het Contrast, Brightness en Saturation. Gewoon alledrie wat hoger zetten en het beeld zou al veel lichter moeten zijn en zo kan je dus ook makkelijker spelen.

Savegames kan je spijtig genoeg niet op je Xbox 360 zetten, dit omdat deze gekoppeld zijn aan je Xbox LIVE gamertag, en dus voor maar één speler te gebruiken zijn. Bij de PS3 lukt dit dan weer wel, omdat deze hier niet gekoppeld zijn. Op de PC lukte dit standaard ook niet, omdat deze gekoppeld waren aan de Games for Windows LIVE ID, maar hier zijn dan weer truucjes voor gevonden.

Cheats kan je niet echt 'op' je spel of Xbox plaatsen. Deze zal je moeten invoeren in je GSM, door middel van twee keer met het pijltje naar omhoog te drukken, het cheat-nummer in te toetsen en dan op het (groene) telefoontje te drukken. Eenmaal je een cheat ingevoerd is, zal je deze ook terug vinden in je GSM onder het kopje Cheats.

Ik hoop je geholpen te hebben, want enkele dingen werden nog niet (duidelijk) vermeld. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe moet dat metdoe mobiel

ik druk 2 keer omhoog en dan staat recht een mobiel scherm.

en dan?

Dan druk je volgensmij gewoon het telefoonnummer in van de cheat. Cheats bestaan hier uit telefoonnummers. (Lijst van cheats: >>Hier klikken<<). Als je dat hebt gedaan ga je naar het blauwe of groene telefoontje om te ''bellen''. Dan krijg je de werkende functie van de cheat.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar moet ik die nummers invoeren ?

Snap je het nu nog niet? :7 Je moet dus twee keer met het pijltje naar omhoog duwen, en daarna zal je het nummer moet intypen, en daarna klik je op het groene telefoontje om de cheat te bevestigen...

Link to comment
Delen op andere websites

Waar moet ik die nummers invoeren ?

Snap je het nu nog niet? :7 Je moet dus twee keer met het pijltje naar omhoog duwen, en daarna zal je het nummer moet intypen, en daarna klik je op het groene telefoontje om de cheat te bevestigen...

Ik klik twee keer omhoog en dan staat er rechts in beeld zo'n mobiel.

en verder niks. :duh: :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waar moet ik die nummers invoeren ?

Snap je het nu nog niet? :7 Je moet dus twee keer met het pijltje naar omhoog duwen, en daarna zal je het nummer moet intypen, en daarna klik je op het groene telefoontje om de cheat te bevestigen...

Ik klik twee keer omhoog en dan staat er rechts in beeld zo'n mobiel.

en verder niks. :duh: :duh:

dan kan je met de pijltjes een toets op je mobiel selecteren.

als je zoals je zegt een laag contrast hebt, kan het zijn dat het niet zo duidelijk is als de toets geselecteerd staat,

dus; 2 maal pijltje naar boven, met de pijltjes een getal selecteren, zo je nummer vormen en dan nog gewoon ergens kruisje (of welke toets dat ook moge zijn op xbox) drukken en de cheat zal werken en opgeslagen worden onder het menu in je telefoon 'cheats'.

aajt :cya:

Bewerkt: door FayaPonDem
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...