Jump to content

Probleem met registreren Booster Packs

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb laatst Battlefield 2 Complete Collection opnieuw geïnstalleerd, en het spel werkt uitstekend. Dus dacht ik; ik registeer de booster packs (Euro Force en Amored Fury) ook meteen even. Dus ik druk op de link in het autorun screen, voer mijn code in, mijn BF2 naam (KillerZero86) en vervolgens moet ik inloggen. Dus ik voer mijn wachtwoord in, en dan kom ik op de volgende pagina uit: Adress Messed Up. Leuk.. Dus ik op Google de fout opzoeken. Velen hebben de fout, maar niemand weet een atwoord. Weet iemand hier wel een manier om voorbij die pagina te komen, of om de booster packs op een andere manier te registreren?

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo,

Ik heb laatst Battlefield 2 Complete Collection opnieuw geïnstalleerd, en het spel werkt uitstekend. Dus dacht ik; ik registeer de booster packs (Euro Force en Amored Fury) ook meteen even. Dus ik druk op de link in het autorun screen, voer mijn code in, mijn BF2 naam (KillerZero86) en vervolgens moet ik inloggen. Dus ik voer mijn wachtwoord in, en dan kom ik op de volgende pagina uit: Adress Messed Up. Leuk.. Dus ik op Google de fout opzoeken. Velen hebben de fout, maar niemand weet een atwoord. Weet iemand hier wel een manier om voorbij die pagina te komen, of om de booster packs op een andere manier te registreren?

ik had paar dagen geleden dat problem ook (en het is nu opgelost ik had eve naar ea games gebelt),

staat er bij je nickname in battlefield2 , (als die er nog staat ) defaultplayer er nog voor , haal die weg , en je kan ook een telefoontje naar ea games nl , en voor ene nieuwe key aanvragen (alleen dan moet je eve een kopie maken van je boekie enzzz maar dat vraag hun zelf aan jouw , zij sturen dan een nieuwe via email ,

en die nieuwe mappen zijn wel goed :) van die pack de mappen komen dan bij het gedeelte van battlefield 2

als je die speel ,

Bewerkt: door Medal_Crusader
Geplaatst:

Het is gelukt! :dans::tu:

Hoe precies? Ik ben weer naar die pagina toe gegaan en toen weer alle codes ingevoerd enz. Daarna moest ik inloggen, dit ging zoals altijd mis dus ik deed "pagina terug". Toen een tikje in gedachten verzonken op "gebruikersnaam vergeten?" gedrukt, en mijn e-mail ingevult. Daarna verscheen er een pagina waar op stond dat de gebruikersnaam verzonden was, en daaronder het knopje ok. Dit knopje ingedrukt en toen kwam ik op de pagina uit waar stond: U EA-games product is geregistreerd.. bla bla. BF2 gestart en tadaaa, booster packs!

Nog erg bedankt voor het meedenken Medal!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...