Tommie123 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Hallo mensen, Even een vraagje. Ik rij wel eens met een bus. Maar is het ook mogelijk om de deuren te openen zonder uit te stappen? Alvast bedankt, Tommie123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Hallo mensen,Even een vraagje. Ik rij wel eens met een bus. Maar is het ook mogelijk om de deuren te openen zonder uit te stappen? Alvast bedankt, Tommie123 Niet dat ik weet, ik geloof dat je wel met deuren open kan rijden. Door meteen gas te geven als je instapt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Hallo mensen,Even een vraagje. Ik rij wel eens met een bus. Maar is het ook mogelijk om de deuren te openen zonder uit te stappen? Alvast bedankt, Tommie123 Niet dat ik weet, ik geloof dat je wel met deuren open kan rijden. Door meteen gas te geven als je instapt. Hij bedoelt natuurlijk net zoals een echte buschauffeur de deuren te open. dus niet dat ze gwn open zijn, maar dat ie stopt ze open doet, ff wacht, en dan weer dicht doet. Ik weet hier ook geen antwoord op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THECAPSGODLOL Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Nee gast, R* heeft zich zo gefocust op de graphics dat dit soort details niet voorkomen in het spel. Evenals dingen in je kofferbak douwe of een trein besture, hoewel een trein besture wel weer kan met een mod Edit: btw: bij die trein mod kan je wel de deuren afzonderlijk openen (a) En WTF!? Mijn naam is nog btr dan die vn jou Bewerkt: 28 maart 2009 door THECAPSGODLOL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Inderdaad, dit is niet mogelijk, voor zover ik weet kon dit alleen in GTA2, heel wat GTA's terug. En WTF!? Mijn naam is nog btr dan die vn jou Wat maakt dat nou uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THECAPSGODLOL Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Inderdaad, dit is niet mogelijk, voor zover ik weet kon dit alleen in GTA2, heel wat GTA's terug.En WTF!? Mijn naam is nog btr dan die vn jou Wat maakt dat nou uit Veel, blijkbaar... Waarom zou je er anders op reageren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Inderdaad, dit is niet mogelijk, voor zover ik weet kon dit alleen in GTA2, heel wat GTA's terug.En WTF!? Mijn naam is nog btr dan die vn jou Wat maakt dat nou uit Veel, blijkbaar... Waarom zou je er anders op reageren? Omdat dat een zinloze reactie is Maar laten we weer ontopic gaan. BTW, waarom staat dit in het Easter Egg subforum? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THECAPSGODLOL Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 BTW, waarom staat dit in het Easter Egg subforum? Wat maakt dat nou uit Nu hebben die Admins ook eens een doel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie123 Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Inderdaad, dit is niet mogelijk, voor zover ik weet kon dit alleen in GTA2, heel wat GTA's terug.En WTF!? Mijn naam is nog btr dan die vn jou Wat maakt dat nou uit Veel, blijkbaar... Waarom zou je er anders op reageren? Omdat dat een zinloze reactie is Maar laten we weer ontopic gaan. BTW, waarom staat dit in het Easter Egg subforum? Omdat ik per ongeluk op het verkeerde forum drukte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Even over deze EE: In de MP functie kun gaan de deuren wel open als er een teamgenoot mee wil... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Even over deze EE:In de MP functie kun gaan de deuren wel open als er een teamgenoot mee wil... Dat is geen Easter Egg, maar als je in Single Player met een bus rijdt, en een vriend ( Packie, Brucie, Roman etc. ) wil instappen, gaat die deur ook open. Dat werkt gewoon hetzeflde als een gewone personenauto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Het is ook geen EE. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.