Toon0156 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Hoe moest je ook al weer een drive by shoting doen? Wie weet het nog want bij mij doet ie het denk ik niet of doe het verkeerd. mvg Ronald Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 look left of look right en schieten ik weet wel niet welke knoppen het zijn. Reageren
.Stan Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Hoe moest je ook al weer een drive by shoting doen? Wie weet het nog want bij mij doet ie het denk ik niet of doe het verkeerd.mvg Ronald CJ kan nu zelf richten tijdens drive-by's terwijl hij achter het stuur zit:(cheat) OUIQDMW Bewerkt: 28 maart 2009 door stanboy96 Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) pc : Q (volgens mij links) en E (hoe kan het ook anders rechts ) En dan met de linker muis knop schieten Ps2: L2: links en R2: Rechts en met rondje of L1 schietten Veel succes Bewerkt: 28 maart 2009 door Motley.Crue Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.