.Stan Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Type: Signature Stijl: Abstract Grootte: Signatre groote Afbeelding: De playstation Waas (beetje dit, wat je in midden ziet) En erin wat van GTA IV Tekst: Stanboy96 Rand: geen Kleuren: Beetje donker Render (optioneel): - Extra (optioneel):- Reageren
gta_rulez Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Ik wil wel wat proberen. Ben nog maar een beginner maar ik heb wel een leuk idee denk ik. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Vind je dit misschien mooi? Reageren
.Stan Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Vind je dit misschien mooi? Ja, die is wel mooi, kan alleen de achtergrond wat donkerder? en letters ook? Alvast Bedankt Reageren
Timske Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Ooit van render inblenden gehoord? Kan een stuk mooier worden, kijk hiervoor de Graphics tutorials. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) Ik doe wel iets, heb net nieuwe effectjes erbij gekregen dus word best wel mooi... denk ik. Edit: Klaar! ^^ [img=http://i39.tinypic.com/2s0mxad.jpg] Bewerkt: 5 april 2009 door GTA Haas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.