hommelkip Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 hoi, Ik heb pas een nieuwe laptob gekregen, en hoe kan ik het beste uit mijn grafische kaart halen in het spel. Het is natuurlijk al mooi, maar mischien zijn er nog wat trucjes of programma's hoe je het spel nog mooier kan maken. Ik had enb series geinstalleerd maar dat vind ik niet zo mooi want het beeld is heel vaag en als je je muis beweegt word je verblind door de vaagheid enz. Dit is mijn videokaart: 512MB Nvidia Geforce 9600M GT alvast bedankt Hommelkip Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 De ENB Series mod is een van de enigste mods die het spel echt mooier maakt. Het enigste wat je er verder nog mooier aan kan maken is de draw distance en een gedetailleerde radar. (makkelijk te vinden met g00gle) Reageren
hommelkip Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 De ENB Series mod is een van de enigste mods die het spel echt mooier maakt. Het enigste wat je er verder nog mooier aan kan maken is de draw distance en een gedetailleerde radar. (makkelijk te vinden met g00gle) k, ty Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.