THECAPSGODLOL Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 'In 200 yards turn right' *turn right* '<ping, pong geluidje>' Iedereen kent het IV-navigatiesysteem wel, best goed gemaakt voor een game heeft het systeem twéé stemmen. Zodra je de instructies hebt opgevolgt hoor twee piepjes: <ping, pong>. Echter, een op de zoveel keer hoor je dit geluidje niet, maar dan corrigeert de stem en hoor je hem/haar 'ping, pong' zeggen. Ik heb het alleen meegemaakt bij de vrouw (meerdere keren) of het bij de mannelijke stem zo is weet ik niet. Ik heb er geen tijd aan besteed om na te kijken of dit al bekend is daar kom ik zo ook wel achter Alleen van de XBox360 versie en de PC versie weet ik dat het erin zit, de PS3 versie heb ik simpelweg niet rofl. Mvg, CAPS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 ja op de pc ook das je navegatie systeem ping pom 200 yards left ping pom 10 yards right hebben somige luxe autos in gta 4 tot gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Dat is wel leuk Al hoor ik soms in sommige auto's de GPS navigatie niet terwijl ik het wel aan heb staan bij me settings (ps3). Ik kijk wel als ik me Ps3 weer terug heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THECAPSGODLOL Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Ik heb er ff een filmpje van gemaakt post hem strax Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Ik heb net effe GTA IV op de xbox gespeeld en ik ging goed luisteren en hoorde dat ook ik vind het wel goed gevonden van je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THECAPSGODLOL Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 het filmpje is te groot om up te loaden dus ik zet het wel eens op youtube Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Was volgens mij bij heel veel al bekend. (althans bij mij) Toch goed gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THECAPSGODLOL Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Was volgens mij bij heel veel al bekend. (althans bij mij)Toch goed gevonden Ik had al verwacht dat veel mensen het wisten, ik wist het ook allang, maar ik ben pas net lid dus post ik het ook nu pas... Maarja dat had jij je waarschijnlijk nog niet bedacht hij slimmerik Dit hele forum zit vol met slimmeriken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THECAPSGODLOL Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) ja op de pc ook das je navegatie systeem ping pom 200 yards left ping pom 10 yards right hebben somige luxe autos in gta 4 tot gta Ouw stinkerd j snapt er de testes van volgens mij Edit: kutzooi dubbelpost, modd? ^^ Bewerkt: 28 maart 2009 door THECAPSGODLOL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Was volgens mij bij heel veel al bekend. (althans bij mij)Toch goed gevonden Ik had al verwacht dat veel mensen het wisten, ik wist het ook allang, maar ik ben pas net lid dus post ik het ook nu pas... Maarja dat had jij je waarschijnlijk nog niet bedacht hij slimmerik Dit hele forum zit vol met slimmeriken Ik wist wel dat je net lid was maar gebruik dan de zoekfunctie zoals in de regels staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THECAPSGODLOL Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Was volgens mij bij heel veel al bekend. (althans bij mij)Toch goed gevonden Ik had al verwacht dat veel mensen het wisten, ik wist het ook allang, maar ik ben pas net lid dus post ik het ook nu pas... Maarja dat had jij je waarschijnlijk nog niet bedacht hij slimmerik Dit hele forum zit vol met slimmeriken Ik wist wel dat je net lid was maar gebruik dan de zoekfunctie zoals in de regels staat. En waar moet ik dan naar zoeken? "Ping, pong?'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonDyon Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Was volgens mij bij heel veel al bekend. (althans bij mij)Toch goed gevonden Ik had al verwacht dat veel mensen het wisten, ik wist het ook allang, maar ik ben pas net lid dus post ik het ook nu pas... Maarja dat had jij je waarschijnlijk nog niet bedacht hij slimmerik Dit hele forum zit vol met slimmeriken Ik wist wel dat je net lid was maar gebruik dan de zoekfunctie zoals in de regels staat. En waar moet ik dan naar zoeken? "Ping, pong?'' ik denk dat je dan naar navigatie ofzo moet zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AntiGuy Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2009 Was volgens mij bij heel veel al bekend. (althans bij mij)Toch goed gevonden Ik had al verwacht dat veel mensen het wisten, ik wist het ook allang, maar ik ben pas net lid dus post ik het ook nu pas... Maarja dat had jij je waarschijnlijk nog niet bedacht hij slimmerik Dit hele forum zit vol met slimmeriken Ik wist wel dat je net lid was maar gebruik dan de zoekfunctie zoals in de regels staat. En waar moet ik dan naar zoeken? "Ping, pong?'' ik denk dat je dan naar navigatie ofzo moet zoeken Hij kan sowieso niet meer zoeken, want hij is opgepakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Gewoon bij zoekmachine? Ik maak ook wel eens foutjes met een EE; dat komt omdat er zoveel pagina's staan bij GTA IV Easter Eggs en bij zoekmachine over andere GTA's antwoordt krijgt. @ Ja, maar niet omdat hij dit heeft gedaan. Je krijgt eerst 20% als waarschuwing dat moet denk ik wel genoeg zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.