Jump to content

Ping, pong

THECAPSGODLOL

Recommended Posts

'In 200 yards turn right' *turn right* '<ping, pong geluidje>'

Iedereen kent het IV-navigatiesysteem wel, best goed gemaakt voor een game heeft het systeem twéé stemmen. Zodra je de instructies hebt opgevolgt hoor twee piepjes: <ping, pong>. Echter, een op de zoveel keer hoor je dit geluidje niet, maar dan corrigeert de stem en hoor je hem/haar 'ping, pong' zeggen. Ik heb het alleen meegemaakt bij de vrouw (meerdere keren) of het bij de mannelijke stem zo is weet ik niet. Ik heb er geen tijd aan besteed om na te kijken of dit al bekend is daar kom ik zo ook wel achter :puh: Alleen van de XBox360 versie en de PC versie weet ik dat het erin zit, de PS3 versie heb ik simpelweg niet rofl.

Mvg, CAPS :cya:

Delen op andere websites

Was volgens mij bij heel veel al bekend. (althans bij mij)

Toch goed gevonden :tu:

Ik had al verwacht dat veel mensen het wisten, ik wist het ook allang, maar ik ben pas net lid dus post ik het ook nu pas... ^_^ Maarja dat had jij je waarschijnlijk nog niet bedacht hij slimmerik :D Dit hele forum zit vol met slimmeriken :7

Delen op andere websites

ja op de pc ook das je navegatie systeem ping pom 200 yards left ping pom 10 yards right :D

hebben somige luxe autos in gta 4 :tu:

:bier: tot gta

Ouw stinkerd j snapt er de testes van volgens mij :duh:

Edit: kutzooi dubbelpost, modd? ^^

Bewerkt: door THECAPSGODLOL
Delen op andere websites

Ik had al verwacht dat veel mensen het wisten, ik wist het ook allang, maar ik ben pas net lid dus post ik het ook nu pas... ^_^ Maarja dat had jij je waarschijnlijk nog niet bedacht hij slimmerik :D Dit hele forum zit vol met slimmeriken :7

Ik wist wel dat je net lid was :@ maar gebruik dan de zoekfunctie zoals in de regels staat.

Delen op andere websites

Ik wist wel dat je net lid was :@ maar gebruik dan de zoekfunctie zoals in de regels staat.

En waar moet ik dan naar zoeken? "Ping, pong?'' :7

Delen op andere websites

• 2 weken later...

ik denk dat je dan naar navigatie ofzo moet zoeken

Delen op andere websites

ik denk dat je dan naar navigatie ofzo moet zoeken

Hij kan sowieso niet meer zoeken, want hij is opgepakt.

Delen op andere websites

Gewoon bij zoekmachine? Ik maak ook wel eens foutjes met een EE; dat komt omdat er zoveel pagina's staan bij GTA IV Easter Eggs en bij zoekmachine over andere GTA's antwoordt krijgt.

@ Ja, maar niet omdat hij dit heeft gedaan. Je krijgt eerst 20% als waarschuwing dat moet denk ik wel genoeg zijn.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...