AntiGuy Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Gewoon bij zoekmachine? Ik maak ook wel eens foutjes met een EE; dat komt omdat er zoveel pagina's staan bij GTA IV Easter Eggs en bij zoekmachine over andere GTA's antwoordt krijgt.@ Ja, maar niet omdat hij dit heeft gedaan. Je krijgt eerst 20% als waarschuwing dat moet denk ik wel genoeg zijn. Nee, hij is opgepakt. Dan heeft hij dus 100 % warn, en kan hij die zoekmachine niet meer gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Weet ik, zei ik ook ongeveer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 Ik heb het alleen meegemaakt bij de vrouw (meerdere keren) of het bij de mannelijke stem zo is weet ik niet. Het is alleen bij de Default vrouwen stem. Ik heb in de audio archieven gekeken en bij de man staat het er niet. Er is wel nog een 2de vrouwenstem/kinderstem voor de gps, maar daar staat het bingbong geluidje ook niet bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 bij mij hoor ik dat bijna altijd maar het lijkt of die vrouw zegt bij mij pieng pang fzoiets houd nou eens op met te bumpen, hoe moeilijk is dat nou te begrijpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T-Designz Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2010 (bewerkt) hahaha ik wou het net posten. Ik kwam er net pas achter in al die tijd dat ik gta iv speel hahahahahah. ow sorry voor de bump lol Bewerkt: 14 juni 2010 door T-Designz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.