gybrus Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Leu, moest weer eens een poster maken voor school... had alleen niet zo veel inspiratie deze keer tekst aan de onderkant even overgenomen uit een officiële poster.. had even geen zin om dat allemaal over te typen Reageren
gybrus Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Final bump... hierna geef ik echt de hoop op Reageren
flippie13 Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Final bump...hierna geef ik echt de hoop op Niet opgeven ik vind het wel een goedgeslaagde poster! tekst staat mooi, goed leesbaar lettertype laat me raden, het is voor een soort horror voorstelling ? en succes Reageren
gybrus Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Bedankt voor de reactie Het is inderdaad met een horror setting ontworpen. mja.. Verder heb ik niet zoveel meer te zeggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.