Jump to content

Installatie Probleem


AriAron

Recommended Posts

Hallo,

ik heb GTA IV bestelt bij 12game.com, ik heb em nu net binnengekregen en ben em gaan installeren (hij bestaat uit 2 discs). Hij was dus klaar met installeren en hij deed het dus niet, er stond dat ik ook GTA IV Social Club moest installeren. Dat heb ik dus gedaan (via internet). Dan probeer ik weer GTA IV op te starten en hij doet het weer niet. Ik dacht dat het mss aan Social Club lag, dus ik klik dat ook aan, dan krijg ik een foutmelding:

RGSCLauncher.exe - Toepassingsfout

Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beëindigen.

Heeft iemand enig idee wat dit is en hoe ik dit kan oplossen?

Bewerkt: door AriAron
Link to comment
Delen op andere websites

start gta4 via zijn eigen snelkoppeling

Als ik dat probeer dan krijg je alleen zon klein zwart schermpje met in het balkje de tekst ''Grand Theft Auto IV'' en dan in het schermpje zon wit laag streepje (undersqaure ofzo) dat knippert. Als ik bijv NFS Undercover opstart doet ie dat ook alleen dan ipv ''Grand Theft Auto I'V'' natuurlijk ''Need For Speed Undercover'' en dan start ie gewoon op.

Link to comment
Delen op andere websites

heb je de xlive patch wel geinstalleerd?

Eeuh ik denk het niet, mss wel, ik weet niet echt wat het is, kan iemand mij een link geven van waar je dat moet downloaden. En ik heb Windows XP hea, ik weet niet of dat iets uitmaakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op advies van iemand zowel GTA IV als GTA IV Social Club er helemaal afgegooit en wil het opnieuw gaan installeren. Ik wil alleen weten van jullie of je GTA IV Social Club nodig hebt om GTA IV te kunnen spelen? Zo ja, waar kan ik dat dan downloaden, want ik heb het hier ( http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/RSGSC/index.html ) geprobeert, maar die doet het niet. En zo ja, moet ik GTA IV Social Club dan installeren voor dat ik GTA IV heb geinstalleerd?

En natuurlijk zou ik ook nog graag antwoord krijgen op mn vorige berickt:)

Bewerkt: door AriAron
Link to comment
Delen op andere websites

social club staat gewoon op de disc hoor.

als de installer word opgestart zie je eerst een scherm met allemaal vage tekens, klik dan op de linker knop onderaan en de installatie zal beginnen, hij installeert eerst gta4 en na deze afgerond te hebben zal de installatie van gta4 beginnen, volg verder gewoon de stappen op het scherm

Link to comment
Delen op andere websites

social club staat gewoon op de disc hoor.

als de installer word opgestart zie je eerst een scherm met allemaal vage tekens, klik dan op de linker knop onderaan en de installatie zal beginnen, hij installeert eerst gta4 en na deze afgerond te hebben zal de installatie van gta4 beginnen, volg verder gewoon de stappen op het scherm

Ja ik vond dat eerste stukje ook al vaag en toen heb ik op de rechter knop gedrukt, waardoor die Social Club wss overslaat. Nu heb ik op de linkerknop gedrukt en dan installeert ie idd eerst Social Club, maar als ie daarmee klaar is en ik klik op GTA IV Social Club, dan doet ie het nog steeds niet??? :?

Link to comment
Delen op andere websites

omdat je gta 4 ook nog moet installeren

Heb ik gedaan:) Ik heb GTA IV en GTA IV Social Club geinstalleerd, maar ze doen het allebij niet;)

Maar is GTA IV Social Club wel noodzakelijk om G TA IV te kunnen spelen?

Bewerkt: door AriAron
Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel, ik heb het gedownload en nu doet ie iedergeval die foutmelding niet meer geven. Maar als ik nu GTA IV of GTA IV Social Club opstart dan staat er:

RGSC

Er is een fout opgetreden in RGSC en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak.

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Vertel Microsoft over dit probleem.

Wij hebben een foutenrapport gemaakt dat u kunt verzenden, zodat wij RGSC kunnen verbeteren. Dit rapport wordt vertrouwelijk en anoniem behandeld.

Welke gegevens bevat dit foutenrapport?

Waarom moet ik rapporteren aan Microsoft?

Rapport verzenden Niet verzenden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...