Jump to content

burnout 4 filmpje

Recommended Posts

Geplaatst:

De eerste beweegende beelden van burnout 4 Revenche zijn er en ze zijn echt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Hier staan ze.

Geplaatst:

Ziet 'r goed uit :rolleyes:

Ik heb Burnout 3, ook een vette game, maar dit ziet er echt veel beter en stoerder uit.. Denk dat ik 'm wel ga kopen.. :rolleyes:

Geplaatst:

Ziet er me wel een coole game uit.

ik heb burnout 3 al gespeeld maar deze ziet er me wel iets cooler uit

Geplaatst:

ik vind het een best stoer filmpje maah ik heb Burnout no0it egt leuk gev0nden het leukste was en die craches.. mah das dan o0k het enigste <_<

Geplaatst:

Wow, ben Burnout fan dus deze gaat mooi m'n Xbox(360 ?) in ! Heb ook vrienden die niets anders dan Burnout spelen :puh:, di's echt pure nice... Eerste keer da'k EA beetje begin te snappen.

Geplaatst:

Ik heb even het filmpje gekeken.

En ik zie niet zoveel vernieuwing in het spel.

Het lijkt gewoon een beetje op Burnout 3 .

Maarja we zien. toch lijkt het me wel een leuk spel omdat ik Burnout 3 ook mooi vind.

Ik heb Burnout 3 zelf ook voor de PS2.

Geplaatst:

Hmm, EA kennende brengen ze gewoon elk jaar een opgepoetste versie van de game vorig jaar uit.

Jammer dat ze dat ook bij Burnout doen, ik heb liever dat ze eens in de 3 jaar een vernieuwende burnout game uitbrengen dan dat ze elk jaar weer met "betere graphics" en een "uitmuntent" nieuw "remsysteem" komen ofzo :rolleyes:

Ik heb ook Burnout 3 en heb ik heel wat uurtjes plezier aan beleefd, zo te zien is hier alleen een nieuw level design..

Jammer, maar ik moet natuurlijk nog niet mijn oordeel vellen na een trailer ;)

Geplaatst:
Hmm, EA kennende brengen ze gewoon elk jaar een opgepoetste versie van de game vorig jaar uit.

Jammer dat ze dat ook bij Burnout doen, ik heb liever dat ze eens in de 3 jaar een vernieuwende burnout game uitbrengen dan dat ze elk jaar weer met "betere graphics" en een "uitmuntent" nieuw "remsysteem" komen ofzo :rolleyes:

Ik heb ook Burnout 3 en heb ik heel wat uurtjes plezier aan beleefd, zo te zien is hier alleen een nieuw level design..

Jammer, maar ik moet natuurlijk nog niet mijn oordeel vellen na een trailer ;)

True, true.

Het lijkt alsof EA elk begin met een perfect spel begint, maar naarmate de volgende versie uit is, er nooit vernieuwing in zit ( zie NFSU2, FIFA, Burnout, NBA, !THE SIMS! ).

Als ik mocht kiezen, zou ik EA's grote game titels aan andere uitgevers/designers geven, die zullen wel veel ideeën hebben ( en meer vernieuwingen kunnen aankunnen brengen ). Ubisoft, Activision, Rockstar kunnen er ook wel wat van.

EA wou zelfs groot deel van Ubisoft krijgen ( gelukkig stak een Fransman geloof ik, daar een stokje voor. Stel je voor : Splintercell een game van EA !!! *thud*

Geplaatst:

Ziet er gelikt uit. Heb nog nooit burnout gespeeld, en ik weet nie of ik hem wil kopen. Denk dat ik eerder NFS Most Wanted koop :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...