Wesley Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Nou, ik ben wederom maar weer eens aan het knutselen geweest, ik heb dezelfde render gebruikt als bij de vorige keer, dit keer wat minder van die brushes ervoor langs. link Heeft iemand tips om het nog mooier te maken? P.S. Onthoud, ik ben nog beginner met photoshop! Bewerkt: 28 maart 2009 door Wesley_GTA Reageren
michelIII Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Het is VEEL te vel Je moet een andere render of stock kiezen Geen texture's over je render laten gaan Je render moet ook kleiner Breng meer kleur in je sig met gradient maps etc. en hij is een beetje te druk Ga tuts volgen Reageren
.NightFlower Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Om te beginnen bij je achtergrond, deze is aardig gelukt en goed opgevuld . Alleen heb jij je render te veel ingeblend, inblenden is goed maar ga er niet te veel op focussen, zeker geen brushes erover heen :O nu is de render niet goed zichtbaar en dat is wel jammer. Verder kan je nog wat meer aandacht aan je tekst besteden, misschien een wat leukere plaats schuin of wat je maar kan bedenken. Bewerkt: 28 maart 2009 door .NightFlower Reageren
Wesley Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Bedankt voor jullie tips, misschien wisten jullie het nog niet, maar ik begin eigenlijk nog maar net met photoshoppen, althans, ik begin het allemaal een beetje te snappen. Hier is nog een plaatje : Linkje Reageren
michelIII Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Bedankt voor jullie tips, misschien wisten jullie het nog niet, maar ik begin eigenlijk nog maar net met photoshoppen, althans, ik begin het allemaal een beetje te snappen.Hier is nog een plaatje : Linkje Je moet je render inblenden met je smudge tool Reageren