Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, ik ben wederom maar weer eens aan het knutselen geweest, ik heb dezelfde render gebruikt als bij de vorige keer, dit keer wat minder van die brushes ervoor langs.

Heeft iemand tips om het nog mooier te maken?

P.S. Onthoud, ik ben nog beginner met photoshop!

Bewerkt: door Wesley_GTA
Geplaatst:

Het is VEEL te vel

Je moet een andere render of stock kiezen

Geen texture's over je render laten gaan

Je render moet ook kleiner

Breng meer kleur in je sig met gradient maps etc.

en hij is een beetje te druk

Ga tuts volgen ;)

Om te beginnen bij je achtergrond, deze is aardig gelukt en goed opgevuld :). Alleen heb jij je render te veel ingeblend, inblenden is goed maar ga er niet te veel op focussen, zeker geen brushes erover heen :O nu is de render niet goed zichtbaar en dat is wel jammer. Verder kan je nog wat meer aandacht aan je tekst besteden, misschien een wat leukere plaats schuin of wat je maar kan bedenken.

Bewerkt: door .NightFlower
Geplaatst:

Bedankt voor jullie tips, misschien wisten jullie het nog niet, maar ik begin eigenlijk nog maar net met photoshoppen, althans, ik begin het allemaal een beetje te snappen.

Hier is nog een plaatje :

Geplaatst:
Bedankt voor jullie tips, misschien wisten jullie het nog niet, maar ik begin eigenlijk nog maar net met photoshoppen, althans, ik begin het allemaal een beetje te snappen.

Hier is nog een plaatje :

Je moet je render inblenden met je smudge tool

Ik vind je 'Gears of War' signature al een hele verbetering ten opzichten van je Halo sig. Zeker voor een beginner is dit niet slecht. Je render is nu goed zichtbaar en deels ingeblend, ook je tekst trekt meer de aandacht en past er goed bij. Ik kan er weinig op aan merken, ga zo door!

Bewerkt: door .NightFlower
Geplaatst: