Wesley Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Nou, ik ben wederom maar weer eens aan het knutselen geweest, ik heb dezelfde render gebruikt als bij de vorige keer, dit keer wat minder van die brushes ervoor langs. link Heeft iemand tips om het nog mooier te maken? P.S. Onthoud, ik ben nog beginner met photoshop! Bewerkt: 28 maart 2009 door Wesley_GTA Reageren
michelIII Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Het is VEEL te vel Je moet een andere render of stock kiezen Geen texture's over je render laten gaan Je render moet ook kleiner Breng meer kleur in je sig met gradient maps etc. en hij is een beetje te druk Ga tuts volgen Reageren
.NightFlower Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Om te beginnen bij je achtergrond, deze is aardig gelukt en goed opgevuld . Alleen heb jij je render te veel ingeblend, inblenden is goed maar ga er niet te veel op focussen, zeker geen brushes erover heen :O nu is de render niet goed zichtbaar en dat is wel jammer. Verder kan je nog wat meer aandacht aan je tekst besteden, misschien een wat leukere plaats schuin of wat je maar kan bedenken. Bewerkt: 28 maart 2009 door .NightFlower Reageren
Wesley Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Bedankt voor jullie tips, misschien wisten jullie het nog niet, maar ik begin eigenlijk nog maar net met photoshoppen, althans, ik begin het allemaal een beetje te snappen. Hier is nog een plaatje : Linkje Reageren
michelIII Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Bedankt voor jullie tips, misschien wisten jullie het nog niet, maar ik begin eigenlijk nog maar net met photoshoppen, althans, ik begin het allemaal een beetje te snappen.Hier is nog een plaatje : Linkje Je moet je render inblenden met je smudge tool Reageren
.NightFlower Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Ik vind je 'Gears of War' signature al een hele verbetering ten opzichten van je Halo sig. Zeker voor een beginner is dit niet slecht. Je render is nu goed zichtbaar en deels ingeblend, ook je tekst trekt meer de aandacht en past er goed bij. Ik kan er weinig op aan merken, ga zo door! Bewerkt: 28 maart 2009 door .NightFlower Reageren
.Corneria. Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Niet echt goed,je render is niet genoeg zichtbaar,je hebt maar één kleur gebruikt,grijs dan nog wel,lettertype is wel goed en mooi afgewerkt.Je sig in het algemeen is wat overbelicht maar voor de rest gaat het nog wel. 4.67/10 Corneria Reageren
THECAPSGODLOL Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Misschien iets te licht, en te wit. Meerdere kleuren rengen wat meer sfeer in je signature. Ik zie de render ook amper en de achtergrond zijn gewoon veel brushes. Probeer eens een landsgap, die door brushes een aparte vorm krijgen. Dat is alles wat ik te zeggen heb, of je het snapt is een tweede, maar ik ben meer een photoshopper die zich met cartoon en langschappen bezighoud @ bericht van Michel: maar doe het niet zoals Michel het doet want hij maakt er een sigsoep van Bewerkt: 28 maart 2009 door THECAPSGODLOL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.