Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, ik ben wederom maar weer eens aan het knutselen geweest, ik heb dezelfde render gebruikt als bij de vorige keer, dit keer wat minder van die brushes ervoor langs.

Heeft iemand tips om het nog mooier te maken?

P.S. Onthoud, ik ben nog beginner met photoshop!

Bewerkt: door Wesley_GTA
Geplaatst:

Het is VEEL te vel

Je moet een andere render of stock kiezen

Geen texture's over je render laten gaan

Je render moet ook kleiner

Breng meer kleur in je sig met gradient maps etc.

en hij is een beetje te druk

Ga tuts volgen ;)

Om te beginnen bij je achtergrond, deze is aardig gelukt en goed opgevuld :). Alleen heb jij je render te veel ingeblend, inblenden is goed maar ga er niet te veel op focussen, zeker geen brushes erover heen :O nu is de render niet goed zichtbaar en dat is wel jammer. Verder kan je nog wat meer aandacht aan je tekst besteden, misschien een wat leukere plaats schuin of wat je maar kan bedenken.

Bewerkt: door .NightFlower
Geplaatst:

Bedankt voor jullie tips, misschien wisten jullie het nog niet, maar ik begin eigenlijk nog maar net met photoshoppen, althans, ik begin het allemaal een beetje te snappen.

Hier is nog een plaatje :

Geplaatst:
Bedankt voor jullie tips, misschien wisten jullie het nog niet, maar ik begin eigenlijk nog maar net met photoshoppen, althans, ik begin het allemaal een beetje te snappen.

Hier is nog een plaatje :

Je moet je render inblenden met je smudge tool

Ik vind je 'Gears of War' signature al een hele verbetering ten opzichten van je Halo sig. Zeker voor een beginner is dit niet slecht. Je render is nu goed zichtbaar en deels ingeblend, ook je tekst trekt meer de aandacht en past er goed bij. Ik kan er weinig op aan merken, ga zo door!

Bewerkt: door .NightFlower
Geplaatst:

Niet echt goed,je render is niet genoeg zichtbaar,je hebt maar één kleur gebruikt,grijs dan nog wel,lettertype is wel goed en mooi afgewerkt.Je sig in het algemeen is wat overbelicht maar voor de rest gaat het nog wel.

4.67/10

:cya:

Corneria

Misschien iets te licht, en te wit. Meerdere kleuren rengen wat meer sfeer in je signature. Ik zie de render ook amper en de achtergrond zijn gewoon veel brushes. Probeer eens een landsgap, die door brushes een aparte vorm krijgen. Dat is alles wat ik te zeggen heb, of je het snapt is een tweede, maar ik ben meer een photoshopper die zich met cartoon en langschappen bezighoud :7

@ bericht van Michel: maar doe het niet zoals Michel het doet want hij maakt er een sigsoep van :cya:

Bewerkt: door THECAPSGODLOL

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...