D-V-D-K Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Hallo, Ik heb een gebouw gemaakt en ik heb alles gedaan volgens deze tuts: http://www.pumastudios.nl/gtuts/onderdelen/su3ds.html http://www.pumastudios.nl/gtuts/onderdelen/mapeditor.html Alles werkte naar behoren, en met MEd v0.32 zag ik het gebouw gewoon staan. ik drukte op save en alles werkte gewoon perfect. Maar toen ik ingame wou crashte mijn gta bij het laden rond 60% Kan iemand mij helpen alsjeblieft? Reageren
danny18 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Hallo,Ik heb een gebouw gemaakt en ik heb alles gedaan volgens deze tuts: http://www.pumastudios.nl/gtuts/onderdelen/su3ds.html http://www.pumastudios.nl/gtuts/onderdelen/mapeditor.html Alles werkte naar behoren, en met MEd v0.32 zag ik het gebouw gewoon staan. ik drukte op save en alles werkte gewoon perfect. Maar toen ik ingame wou crashte mijn gta bij het laden rond 60% Kan iemand mij helpen alsjeblieft? Is voor welke GTA is het als he bij Vice City is ka ik helpen Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) het is San Andreas Ik heb dit gevonden en beantwoord: --- Q: Tijdens het laden crashed Gta: San Andreas. Wat klopt er niet? A1: Je hebt hoogstwaarschijnlijk een foutje gemaakt in de .IDE of .IPL. - Ik heb gekeken en ik heb niks raars gevonden, en de ide of ipl is automatisch gemaakt door MEd. A2: Er is, behalve een maximum voor toegevoegde models in de .IDE's, ook een maximum voor toegevoegde models in de .IMG bestanden. Heb je verschillende models toegevoegd met allemaal een aparte .txd, probeer dan om alle textures van die models samen in één .txd te doen en die .txd als .txd op te geven bij elk van de models in de .IDE.[/b] - Ik heb maar 1x tower.dff en tower.txd 'ge-add' A3: Misschien heb je nog een andere mapmod geïnstalleerd. Check dit even en verwijder de bestanden, vraag om hulp als je niet weet hoe dit moet. - Nee, ik heb niks anders geinstalleerd, ik heb een schone GTA SA installatie. Bewerkt: 28 maart 2009 door D-V-D-K Reageren
Timske Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Is je GTA wel moddable? Dus V1 of V1.1. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Is je GTA wel moddable? Dus V1 of V1.1. Jep, ik gebruik v1.0, dat weet ik zeker want anders kon ik ook niet op mulitplayer Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Oke, het is me geluk door het door een ander object te vervangen, maar er zijn 2 dingen: * Niks is solid, ik kan overal door heen lopen. * Sommige muren van binnen bijvoorbeeld zijn doorzichtbaar? Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 (bewerkt) Alsjeblieft help me! ik heb alles gedaan wat in puma's tut staat, ik ben nergens een fout tegengkomen of iets wat daar maar op lijkt, maar welke keer als ik wil laden crashed mijn gta en als ik met mapeditor daar ga kijken op die plek waar ik me eiland met MEd er in heb gezet dan zie ik hem wel, maar hij ''flashed'' steeds, soms zie ik hem en soms zie ik hem niet, licht er net aan uit welke 'hoek' ik met de camera kijk. Alsjeblieft kan iemand me helpen! ik wil het zo graag maar hij crashed steeds en ik heb alles geprobeerd! * Ik heb Versie 1.0. * Ik heb alles in èèn txd (ongeveer 9 textures). * Tijden MEd liet hij hem gewoon wèl zien! * Ik heb verder geen andere mods geinstalleerd. * Ik heb een schone GTA SA instalatie! Bewerkt: 30 maart 2009 door D-V-D-K Reageren
Timske Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Werk je met Google Sketchup? Dan kun je >Klik<, daar staat alles. Ook dat alle vlakken wit moete zijn. Lees alles verder daar Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Ik snap het verschil met wit een een soor blauw/paars wel, dat wit dat zie je, en dat soort blauw/paars dat zie je niet en is dus doorzichtig ingame (dacht ik) Maar MOETEN alle vlakken dan wit? zoja, waar kan ik dat vinden in die tuts van puma? Thanks voor de reactie btw EDIT: Op elke pagina dat ik klik op die site krijg ik ''you are powned'' ofzo iets? Bewerkt: 1 april 2009 door D-V-D-K Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Oke, met heel veel moeite is hij uiteindelijk tòch ingame gekomen zonder crash Alleen zijn er nog 2 minputen, kunnen jullie deze oplossen? : - Sommige delen van het eiland zijn solid, andere delen zijn niet solid en val/loop je dus door heen? - Als ik aan de ene kant van het eiland sta en ik loop verder 'vervaagt' mijn eiland langzaam weg totdat het eiland helemaal weg is, terwijl ik er toch nog een stukje op sta, net alsof de draw distance van het eiland super laag staat? Bewerkt: 1 april 2009 door D-V-D-K Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.