fatty owl Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 Ik heb de missie gedaan waar je die heli uit de legerbasis moet stele... maar op mijn vliegbasis hangt er geen kraan meer aan??? Is er een manier om de kraan terug te krijgen? enneuh alle flying scool missies bij mij zijn op goud, dus heb ik een hunter buitenstaan. maar die wisselt altijd met de kraanheli (srry ben de naam vergete en te lui om te checke)... meestal staat de hunter er wel maar soms de kraanheli. en nooit samen. Kan ik ze samen laten kome?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 Er is geen manier meer om die kraan te krijgen. En ik heb dat ook dat de Hunter en die andere helicopter ook verwisselen. Ik weet er zelf geen manier voor. Volgende keer de zoekfunctie gebruiken, er zijn namelijk al meerdere topics over die kraan gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 10 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 (bewerkt) Er is geen manier meer om die kraan te krijgen.En ik heb dat ook dat de Hunter en die andere helicopter ook verwisselen. Ik weet er zelf geen manier voor. Volgende keer de zoekfunctie gebruiken, er zijn namelijk al meerdere topics over die kraan gemaakt. oh srry(editted) Bewerkt: 10 mei 2005 door fatty owl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.