michelIII Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Heej Wie wil tegen mij een Battle doen? Onderwerp: Game Bijvoorbeeld Gta Soort design: Signature Size design: 130x400 Render: Stock & Render mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk natuurlijk Inzening .NightFlower Inzending MichelIII Stand: MichelIII 1 - 0 .NightFlower Bewerkt: 31 maart 2009 door michelIII
.NightFlower Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) Ik wil wel Ik edit mijn post zodra ik de signature af heb. Succes Bewerkt: 29 maart 2009 door .NightFlower
michelIII Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Ik wil wel Ik edit mijn post zodra ik de signature af heb. Succes okeej ik lever zo snel mogelijk in
michelIII Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Mijn inzending is er ook Stemmen maar!
michelIII Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Stemmen Stemmen Stemmen!!!
Forumrunner Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 michelIII : De signature is heel erg mooi, ik zou hem als signature dragen als ik jou was. Het geeft een soort ''messed up'' gevoel, en dat vind ik bijpassend. De border heb ik zelf ook wel eens gebruikt, mijn persoonlijke favoriet. De tekst is simpel, maar goed gelukt. Het geeft een beetje de sfeer weer. een negen en half voor jou. Nightflower : De signature oogt ietwat onafgemaakt. Je hebt wel hele mooie effecten gebruikt, en Faith goed ingeblend. Het geeft een beetje een dieptegevoel, dat komt door die witte straal bovenin. Alleen de tekst en de witte stukken zijn iets minder, maar al met al best een geslaagde signature. Een negenmin voor jou. Stem gaat naar MichelIII
michelIII Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 michelIII :De signature is heel erg mooi, ik zou hem als signature dragen als ik jou was. Het geeft een soort ''messed up'' gevoel, en dat vind ik bijpassend. De border heb ik zelf ook wel eens gebruikt, mijn persoonlijke favoriet. De tekst is simpel, maar goed gelukt. Het geeft een beetje de sfeer weer. een negen en half voor jou. Nightflower : De signature oogt ietwat onafgemaakt. Je hebt wel hele mooie effecten gebruikt, en Faith goed ingeblend. Het geeft een beetje een dieptegevoel, dat komt door die witte straal bovenin. Alleen de tekst en de witte stukken zijn iets minder, maar al met al best een geslaagde signature. Een negenmin voor jou. Stem gaat naar MichelIII Bedankt voor je stem
michelIII Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Hee het is 1 april dat betekend dat ze niet meer kunnen stemmen dus ik win ^^
.NightFlower Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Hee het is 1 april dat betekend dat ze niet meer kunnen stemmen dus ik win ^^ Gratz ^^, misschien moet je even een mod de uitslag PB'en ?
michelIII Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Hee het is 1 april dat betekend dat ze niet meer kunnen stemmen dus ik win ^^ Gratz ^^, misschien moet je even een mod de uitslag PB'en ? Komt voor de bakker
.Levi. Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Winnaar michelIII, +1 punt voor jou. Gefeliciteerd met je overwinning. Helaas heeft .NightFlower verloren maar gelukkig nog geen minpunten voor jou. Closed en updated!
Recommended Posts