Jump to content

Ford Ka in GTA San Andreas?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo forumleden!!! :cya:

Ik heb misschien een goed idee: misschien is het leuk om een Ford Ka in GTA San Andreas te doen? En dat je dan, de "skin" (huid/uiterlijk) verandert, dat het van binnen een Bullet of Cheetah / Infernus is, maar van de buitenkant een Ford Ka. :D

Hopelijk vinden jullie dit een leuk idee ( en anders maakt het me ook niet zo veel uit! :Y )

Ik zeg deze suggestie, omdat ik zelf geen GTA San Andreas heb en ik ook niet weet hoe je moet "mod-den" en ik weet al helemaal neit hoe je dan zo'n ding in het spel zet.... ^_^

Maarre hopelijk vind iemand het een leuk idee, alvast bedankt voor de reacties!!!!!!!!! :sigaar::clown:8)

Later, GTA_153. :dans:

Geplaatst:
Ford Ka stinkt :{

Right!, Ik heb niets met fordka, het enige leuke is, dat als je iemand ziet, dat je je medemens dan mag slaan ^_^

Geplaatst:
Ford Ka stinkt :{

Right!, Ik heb niets met fordka, het enige leuke is, dat als je iemand ziet, dat je je medemens dan mag slaan ^_^

Ja, en als je een gele ziet mag je twee keer slaan ^_^^_^

Geplaatst:

Ik heb misschien een goed idee: misschien is het leuk om een Ford Ka in GTA San Andreas te doen? En dat je dan, de "skin" (huid/uiterlijk) verandert, dat het van binnen een Bullet of Cheetah / Infernus is, maar van de buitenkant een Ford Ka. :D

Hopelijk vinden jullie dit een leuk idee ( en anders maakt het me ook niet zo veel uit! :Y )

Ik zeg deze suggestie, omdat ik zelf geen GTA San Andreas heb en ik ook niet weet hoe je moet "mod-den" en ik weet al helemaal neit hoe je dan zo'n ding in het spel zet.... ^_^

Maarre hopelijk vind iemand het een leuk idee, alvast bedankt voor de reacties!!!!!!!!! :sigaar::clown:8)

Allemaal mensen die offtopic gaan. Ik wil je wel proberen te helpen, met welk programma heb je het gemaakt?

Geplaatst:

Allemaal mensen die offtopic gaan. Ik wil je wel proberen te helpen, met welk programma heb je het gemaakt?

Hij heeft niet gemaakt, hij heeft een suggestie voor een goede modder.

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen,

Er is dus al zo'n mod???

En over het feit dat jullie het maar een stomme auto vinden... ik zal wel vragen aan een mod of hij dit onderwep wil "closen"

Sorry, maar ik dacht dat het wel een leuk idee was........ :D

Maar ja, zoveel boeit het me nou ook weer niet, want ik heb zelf nog geen eens GTA San Andreas... :N

Mazzel, GTA_153. :muur::clown:

Bewerkt: door GTA_153
Geplaatst:

Hallo Revolution-Desiger, ( ik denk dat je zo heet :D )

Jij bent de eerste ( samen met Timske en MFCL) die eindelijk iets nuttigs reageren.... :Y:Y:Y

Maar wel bedankt voor je tips, maar ik heb zelf geen GTA San Andreas, dus het maakt ook niet zo veel uit dat haast niemand me wil helpen... :schater::schater::schater::schater:

Mzzl GTA_153. :cya::muur::klap:

Geplaatst:
Hallo Revolution-Desiger, ( ik denk dat je zo heet :D )

Jij bent de eerste ( samen met Timske en MFCL) die eindelijk iets nuttigs reageren.... :Y:Y:Y

Maar wel bedankt voor je tips, maar ik heb zelf geen GTA San Andreas, dus het maakt ook niet zo veel uit dat haast niemand me wil helpen... :schater::schater::schater::schater:

Mzzl GTA_153. :cya::muur::klap:

Maar waarom vraag je dan of iemand deze auto wil maken als je geen eens GTA hebt?

Beetje onzinnig topic is dit dan.

Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je dit doet voor anderen.

Grtz RD

Geplaatst:

Hallo Revolution Desinger en anderen,

Ik heb dus besloten, dat dit topic gesloten moet worden.

Waarom? Omdat bijna iedereen off-topic gaat en het een onzinnig idee van mij was om over die Ford Ka te beginnen.

### GESLOTEN ### *

mzzl, GTA-153.

* Aan alle mods: ik wil geen mod spelen maar dit moet gewoon gesloten worden.

Geplaatst:
Waarom? Omdat bijna iedereen off-topic gaat en het een onzinnig idee van mij was om over die Ford Ka te beginnen.

Als ik dit topic eens bekijk gaat niemand off-topic, op eentje na dan.

En het was geen onzinnig idee, het was alleen een beetje slecht voorbereid.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...